جام جم ورزشی: مسئولان تیم ملی امید تلاش می‌کنند تا در صورت امکان شرایط حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در اردوی کویت را فراهم کنند.
کد خبر: ۷۶۸۹۷۳
احتمال حضور جهانبخش و آزمون در اردوی کویت

تیم ملی امید فوتبال ایران خود را برای حضور در رقابت‌های مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ برزیل آماده می‌کند.

ایران در گروه سوم این رقابت‌ها با نپال، افغانستان، فلسطین و عربستان هم‌گروه است. بازی‌های این گروه از ۳ تا ۱۲ فروردین در ایران و به میزبانی شهر تهران برگزار می‌شود.

شاگردان محمد خاکپور در راستای آماده سازی خود قرار است از ۱۸ تا ۲۵ اسفند به کویت بروند و یک بازی دوستانه با تیم ملی امید انجام دهند.

کادرفنی ترجیح می‌دهد علیرضا جهانبخش و سردار آزمون که در رده سنی تیم امید هستند و تاکنون در هیچکدام از اردوهای این تیم شرکت نکردند برای رسیدن به هماهنگی در سفر به کویت همراه تیم باشند.

در همین راستا اسامی این بازیکنان برای سفر به کویت به فدراسیون فوتبال اعلام شده است.

عباس علیپور مدیر رسانه‌ای تیم ملی امید اعلام کرد: با توجه به علاقه کادرفنی به حضور این ۲ بازیکن در اردوی تیم ملی امید اسامی آنها به فدراسیون اعلام شده تا در صورت امکان با باشگاه‌های این ۲ بازیکن رایزنی شود و زمینه حضور آنها در این اردو به وجود بیاید با توجه به اینکه این اردو در تاریخ فیفا دی نیست شاید باشگاه‌های روبین کازان و نایمخن بازی داشته باشند اما فدراسیون رایزنی می‌کند تا این مشکل حل شود.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها