سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از آتش‌سوزی دو دستگاه خودرو در پارکینگ یک ساختمان مسکونی و نجات 30 تن از ساکنان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۸۸۸۵
نجات 30 شهروند از میان شعله های آتش

سید جلال ملکی در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 3:29 دقیقه بامداد دوشنبه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در پی تماس شهروندان منطقه تهرانپارس با سامانه 125 از آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی مطلع شدند و بلافاصله 4 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، خودور تنفسی و تشک نجات عازم محل حادثه در منطقه تهرانپارس خیابان عادل کردند.

وی ادامه داد: در طبقه منهای 1 ، یک باب ساختمان 4 طبقه مسکونی دو دستگاه خودرو پرشیا و پراید طعمه حریق و کاملا شعله ور بودند و دود غلیظی نیز طبقات بالایی را فرا گرفته و ساکنان نیز در ساختمان محبوس شده بودند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند گروهی 30 تن از افراد محبوس شده را به پشت بام و بالکن ها هدایت کردند و با کمک نردبان هیدورلیکی از ساختمان خارج و 10 تن از آنها را که دچار دود گرفتگی شده بودند تحویل عوامل اورژانس دادند و همچنین دو خانم میانسال نیز دچار سوختگی بودند که به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: گروه دیگر آتش‌نشانان آتش را مهار کردند و پس از تخلیه دود و ایمن سازی محل عملیات را در ساعت 4:56 دقیقه به پایان بردند.

علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
۰
۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها