در حالی که امریکا از احتمال توافق هسته ای طی هفته های آینده با ایران خبر می دهد؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: تلاش خواهد کرد جلوی این توافق را بگیرد.
کد خبر: ۷۶۸۷۴۹
نتانیاهو: مانع توافق هسته ای می شوم

به گزارش واحد مرکزی خبر، نتانیاهو پیش از حضور در نشست هفتگی کابینه ادعا کرد: «قدرتهای بین المللی و ایران در حال حرکت به طرف توافقی هستند که به ایران امکان می دهد به سلاح های هسته ای مجهز شود و این موضوعی است که موجودیت اسرائیل را تهدید می کند.»

نخست وزیر اسرائیل افزود: آماده است برای مانع شدن از این توافق به رویا رویی با جان کری وزیر خارجه امریکا بپردازد.

نتانیاهو اضافه کرد: «کری و ظریف وزیر امور خارجه ایران پایان این هفته قصد خود را برای تکمیل چارچوب توافق تا پاپان مارس اعلام کردند و این موضوعی است که موجب فوریت یافتن تلاش های ما برای متوقف کردن این توافق بد و خطرناک می شود. ما به هر طریقی اقدام می کنیم تا جلوی این توافق بد و خطرناک را بگیریم توافقی بد که بر آینده اسرائیل سایه خواهد انداخت.»

نتانیاهو این سخنان را پس از آن بیان کرده است که کری روز جمعه در دیدار با ظریف در مونیخ تاکید کرد: آمریکا قصد دارد تا اواخر مارس به توافقی بر سر برنامه هسته ای تهران دست پیدا کند.

گفته می شود وزیر امورخارجه آمریکا هر نوع تمدید مذاکرات با ایران را پس از ماه مارس آینده، بدون توافق در چارچوب، رد کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها