رییس دفتر امور تعرفه ها و قراردادهای شرکت ملی گاز گفت: افزایش 20 درصدی قیمت گاز مصرفی بخش خانگی در اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها صورت گرفته و قیمت ها در هر پله از پلکان 12 گانه 14 تومان به ازای هر مترمکعب بیشتر شده است.
کد خبر: ۷۶۸۴۹۷
افزایش قیمت گاز خانگی در هر پله 14 تومان است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، سید جلال نورموسوی در گفتگو با این رادیو اظهارداشت: بهای گاز مصرفی متناسب با اقلیم های پنجگانه تنظیم شده است و در برگه های قبض هم اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و با وجود افزایش مشترکان گاز، میزان مصرف کمتر شده است که نشان می دهد اجرای این قانون بازدارنده بوده است البته پلکان مصرف به معنی دهک های درآمدی نیست بلکه میزان مصرف را نشان می دهد.

نورموسوی گفت: بررسی ها نشان می دهد که خانوارهای روستایی و دهک های پایین درآمدی بیشتر از دهک های پردرآمد، گاز مصرف می کنند که شاید علت آن شرایط کیفی ساختمان ها در این دهک ها و هدررفت انرژی بیشتر در محیط روستایی و شهرهای کوچک باشد.

رییس دفتر امور تعرفه ها و قراردادهای شرکت ملی گاز افزود: کسانی که درآمدهای بیشتری دارند معمولا در واحد مسکونی خود اصول مهندسی را بیشتر رعایت می کنند و بهای کمتری برای گاز مصرفی می پردازند چون مصرف کاهش می یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها