میانگین شهریه مدارس غیر دولتی را نمی​توانیم اعلام کنیم

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه میانگین شهریه مدارس را نمی‌توانیم اعلام کنیم، گفت: دلیل این کار جلوگیری از بالا رفتن سطح شهریه است اما بستگی به منطقه و امکانات دارد.
کد خبر: ۷۶۷۷۲۸
میانگین شهریه مدارس غیر دولتی را نمی​توانیم اعلام کنیم
مرضیه گُرد، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در خصوص میزان میانگین شهریه مدارس غیردولتی افزود: میانگین شهریه مدارس را نمی‌توانیم اعلام کنیم؛ به این دلیل که باعث بالا رفتن سطح شهریه نشود اما بستگی به منطقه دارد و ممکن است مدرسه‌ای از تسهیلات دولتی استفاده کرده باشد و یا نوع فضا، متراژ ساختمان و امکانات کم باشد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: مدرسه‌ای با شرایط و امکانات کم نمی‌تواند شهریه‌ای برابر با مدرسه‌ای بگیرد که بخش خصوصی و مؤسس با توان خود ساخته است و امکانات خوبی مانند مشاور و مربی بهداشت در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: این تفاوت‌ها در الگوی شهریه گذاشته شده است؛ اما می‌توان گفت ما فقط گزینه حق سرویس و حق غذا را در این موضوع اجازه نداده‌ایم؛ چرا که اینها نباید اجبار باشد و باید با مصوبه هیأت امنای مدارس بوده و بقیه موارد با توجه به شرایط در شورای نظارت هر استان تصویب می‌شود و در سایت‌های آموزش و پرورش نیز قابل مشاهده است و مبالغ اضافه بر آن ممنوع است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها