فردی که تحت تاثیر فیلم‌ها و سریال‌های خانوادگی ماهواره‌ای، به همسرخود بدگمان شده و وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۶۷۴۰۴

به گزارش ایمنا، بیست و هفتم دی‌ماه امسال، ماموران پلیس اصفهان از وقوع یک فقره قتل در یکی از شهرهای استان اصفهان مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع در صحنه حاضر شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول، زنی ۳۲ ساله است که با ضربات متعدد چاقو به ناحیه گردن و بدن و نیز ضربات جسم سخت به سر، به قتل رسیده است.

همسر مقتول که با گریه و زاری فراوان خواستار شناسایی قاتل همسرش بود به کارآگاهان گفت: صبح امروز به همراه پسر و دخترم از منزل خارج شده و پس از رساندن آنها به مدرسه، به محل کار خود رفتم؛ حوالی ظهر طی تماس تلفنی یکی از اقوام متوجه این اتفاق شدم و به برادرم که به شیشه اعتیاد دارد، مظنون هستم.

در ادامه ماموران به اظهارات مرد جوان مشکوک شده و او را به اتهام قتل همسرش دستگیر کردند. متهم در ادامه بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: از وقتی که پای فیلم‌ها و سریال‌های خانوادگی ماهواره نشستم و خیانت زنان به شوهران خود را در آن می‌دیدم، دچار بیماری بدبینی و بدگمانی شدم و مدام به رفتارها و حرکات همسرم مشکوک می‌شدم و او را زیر نظر داشتم تا این‌که شب حادثه قرار بود به جشن برویم اما در لحظه رفتن، ناگهان همسرم از آمدن به مهمانی خودداری کرد و سردردش را بهانه قرار داد.

با این حرکت، بدگمانی من به او بیشتر شد و فهمیدم که او می‌خواهد به من خیانت کند؛ خون جلوی چشمانم را گرفت اما خودم را کنترل کردم.وقتی از مهمانی برگشتم قبل از خواب یک چاقو و گوشت‌کوب را در زیر متکایم پنهان کردم و صبح روز حادثه، زمانی که برای رساندن فرزندانم به مدرسه از منزل خارج شدم، به بهانه فراموش کردن تلفن همراهم به داخل خانه بازگشتم و از پشت، دو ضربه محکم به سر همسرم کوبیدم.وی که عصبانی شده بود با من مشاجره کرد ولی من با چاقو، ضرباتی به پهلویش زدم تا این‌که روی زمین افتاد، ولی هنوز نفس می‌کشید؛ به همین خاطر خفه‌اش کردم.با توجه به اعترافات صریح متهم، صحنه ارتکاب جنایت بازسازی و وی با حکم مقام قضایی روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها