گروه تروریستی تکفیری داعش، فیلم سوزاندن زنده زنده معاذ الکساسبه خلبان اردنی را منتشر کرد. هشدار می دهیم که افراد حساس و کمتر از 18 سال به هیچ عنوان فیلم را نبینند.
کد خبر: ۷۶۷۲۴۴
فیلم سوزاندن زنده زنده خلبان اردنی به دست داعش

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم رعب آور و غیر انسانی به اندازه ای حرفه ای تهیه شده که گویی یک کارگردان سینمایی ، تروریست های تکفیری داعش را برای نقش آفرینی در آن راهنمایی می کند.

دهها تروریست تکفیری در لباس های نظامی و صورت های پوشیده مسلح در گوشه و کنار ساختمانی ویران شده ایستاده اند. دوربین روی چهره های نقابدار بسیاری از آنها مکث کرده و می توان حالت چشمان آنها را مشاهده کرد.

یک گروه وحشی انسان نما که حتی نام حیوان را نیز نمی توان بر آنها نهاد. باید گفت آنها خونخوارهایی هستند که از جهانی آمده اند که ما با آن ناآشنا هستیم.

تروریست های تکفیری ، معاذ الکساسبه خلبان 26 ساله با صورتی که مشخص است شکنجه دیده و کتک خورده است ، درون قفسی قرار داده اند. لکه های مایع آتش زا و احتمالا بنزین روی لباس نارنجی رنگ خلبان جوان مشخص است.

جلاد داعش مشعلی در دست دارد و آن را به رد بنزین که روی زمین تا قفس معاذ الکساسبه ریخته شده است، نزدیک می کند.

قفس غرق در آتش می شود. به رغم سرودی که تروریست ها روی این فیلم پخش می کنند می توان صدای ضجه دردآلود الکساسبه را شنید.

منبع این فیلم شبکه العالم است.

این فیلم را به عنوان دلیلی برای اثبات اینکه تروریست های داعش هیچ بویی از آدمیت نبرده اند باز پخش کرده ایم. علمای اهل سنت از جمله شیخ الازهر به شدت عمل وحشیانه تروریست های داعش را محکوم کرده و آنها را گروهی کافر نامیده اند. با این حال ، حتی کفار نیز دست به چنین اعمال شنیعی نمی زنند. باید پرسید تروریست های داعش دست پرورده چه کشورهایی هستند؟ چه کسانی از وجود این خونخواران به ویژه در منطقه خاورمیانه سود می برند؟ اهداف آنها از این وحشی گری های بی حد و مرز چیست؟ اینها پرسش هایی است که بسیاری از ما جواب آنها را اگر کاملا ندانیم دستکم از بخشی از آنها آگاه هستیم.

گزارش : بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
گمنام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
۰
۰
داعش = دولت امریكاصهیونیست
انسان
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
۱
۰
خداوند لعنتشان كند و در ظهور صاحب الزمان تعجیل نماید
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
۰
۰
اقدامات بشار اسد باعث به وجود آمدن این گروه شد به هرحال اسلام این اعمال را بر بندگان خدا روا نمیداند و محكوم میكنیم و اگر هر آن از ما خواسته شه برای مقابله با این گروه خونخوار به جنگ خواهیم رفت
حمید
Germany
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
آقا رضا یعنی آمریكا و اسراییل این وسط بوق بودند؟
ضمنا بر فرض حرف شما درست- حالا اگه این همه ظلم تو دنیا میشه نتیجش باید منتج به وجود آمدن چنین گروه هایی به اسلام باشه.
نه عزیزم.

نیازمندی ها