اسامی 7 ورزشکار دوپینگی اعلام شد

بسکتبالیست ها در صدر جدول دوپینگی ها!

جام جم ورزشی: دوپینگ یک دونده ایرانی بیش از شش ماه است پنهان شده است.
کد خبر: ۷۶۵۷۷۷
تلاش برای پنهان کردن دوپینگ یک ورزشکار ایرانی

با وجود مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش دوپینگ قهرمان پرتاب وزنه جوانان آسیا، فدراسیون دو و میدانی پس از گذشت شش ماه هیچ خبری درمورد آن منتشر نکرده است.

شاهین مهردلان در مسابقات دو و میدانی جوانان آسیا که خرداد 93 در چین تایپه برگزار شد ، به مدال طلا دست یافت اما نتیجه آزمایش دوپینگ این ورزشکار مثبت اعلام شده ومدال طلا از وی پس گرفته شده است.
با وجود این که این خبر دوم آگوست 2014 (11 مرداد 93) در سایت رسمی مسابقات منتشر شد، ولی پس از گذشت 6 ماه، فدراسیون دو و میدانی درمورد آن اطلاع رسانی نکرده است.
این در حالی است که با پس گرفته شدن مدال مهردلان، شاهین جعفری دیگر نماینده دو و میدانی ایران که در جایگاه دوم مسابقات قرار گرفته بود به مدال طلا رسیده است.
در واقع مسئولین فدراسیون پس از گذشت شش ماه، هنوز به جعفری اطلاع نداده اند که قهرمان آسیا شده است.
حسین نثاری مربی شاهین جعفری در مورد این موضوع گفت: جعفری با وجود قرار گرفتن در رده دوم آسیا هیچ حمایت و پاداشی دریافت نکرده است و روحیه خود را از دست داده بود. من به منظور کمک روحی به این ورزشکارچندی قبل به منابع اینترنتی مراجعه کردم تا جایگاهش را در رده بندی های بین المللی پیدا کنم اما متوجه شدم که چند ماه پیش به مدال طلا رسیده اما فدراسیون آن را مخفی نگه داشته است.
شاهین جعفری نیزخاطرنشان کرد: من رکورد پرتاب وزنه نوجوانان ایران را شکستم و در مسابقات جهانی 2013 نیز در رده چهاردهم قرار گرفتم اما تا کنون نه یک ریال از فدراسیون حقوق گرفته ام و نه اردویی برای من تدارک دیده اند. علت این مسئله نیز فقط لجبازی با مربی ام است.
وی گفت: هیات دو و میدانی و اداره کل تربیت بدنی استان تهران نیز هیچ کاری برای من انجام نداده اند. تمام دوستان من که در مسابقات به مقام رسیده اند از هیات و اداره کل استان خود پاداش گرفته اند اما مسئولان ورزش تهران حتی نام من را هم نمی دانند.
جعفری اظهار داشت: با توجه به این که مسئولین فدراسیون هیچ هزینه ای برای قهرمانی من در آسیا نکرده اند برای من بسیار مهم است که علت پنهان کاری آنها را در اعلام نکردن طلایی شدنم بدانم.

(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها