مرد شیشه‌ای که پس از قتل همسرش جسد او را داخل چمدان گذاشته و در شهر رها کرده بود، با تائید حکم مجازات در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
کد خبر: ۷۶۵۷۶۶
شمارش معکوس برای قصاص قاتل شیشه‌ای

به گزارش جام‌جم، فرزانه تصمیمش را گرفته بود. دیگر نمی‌خواست با اصغر زندگی کند، اعتیاد زندگی آنها را نابود کرده بود و هیچ راهی بجز جدایی نداشتند. برای آخرین بار اصغر را تهدید کرد؛ «تصمیم خودت را بگیر. بین من و شیشه یکی را باید انتخاب کنی. اگر ترک نکنی درخواست طلاق می‌دهم.»

مرد جوان که تازه شیشه کشیده بود و تحت تاثیر توهم آن بود، به آشپزخانه رفت و چاقویی برداشت و به طرف فرزانه حمله‌ور شد، وقتی به خودش آمد خانه غرق در خون بود و همسرش نفس نمی‌کشید. جسد را داخل چمدانی قرار داد و در حاشیه خیابان رها کرد.

بیست و هشتم اسفند 91 رسیدگی به این پرونده همزمان با کشف جسد زن جوان در یکی از خیابان‌های شهرری آغاز شد؛ ماموران در بررسی‌های خود دریافتند، این زن در محل دیگری به قتل رسیده و سپس جسد او به آنجا منتقل شده است.

پس از تحقیقات مقدماتی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان با بررسی پرونده افراد ناپدید‌شده، هویت مقتول به نام فرزانه را شناسایی کردند. همسر مقتول به نام اصغر با مراجعه به پلیس، ناپدید شدن مرموز فرزانه را گزارش داده بود.

تیم جنایی سپس به اظهارات مرد چهل و دو ساله مشکوک شده و او را تحت بازجویی قرار داد که سرانجام لب به اعتراف گشود و به قتل اقرار کرد.

او درباره انگیزه‌اش از قتل گفت: من به شیشه اعتیاد شدیدی دارم. فرزانه چند بار تهدید کرده بود که قصد جدایی دارد. روز حادثه هم همین خواسته را تکرار کرد. در یک لحظه کنترلم را از دست داده و او را کشتم. حالا هم از کار خود پشیمانم. بعد از قتل طلاهای او را سرقت کرده و دو میلیون و 600 هزار تومان فروختم. قصد داشتم با صحنه‌سازی، قتل را ازسوی سارقان نشان دهم.

اصغر در شعبه 71 دادگاه کیفری محاکمه و به قصاص محکوم شد که حکم مجازاتش از سوی قضات دیوان عالی کشور هم تائید شد.پرونده این جنایت برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شد و اگر قاتل نتواند رضایت اولیای دم را کسب کند، پای چوبه دار خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها