جام جم ورزشی: علی کریمی و فرهاد مجیدی با هدف فرهنگ سازی و ایجاد آگاهی جامعه پیرامون بیماری سرطان و پیشگیری از آن ، روز یکشنبه در مصاف با تیم هنرمندان پا به توپ می شوند.
کد خبر: ۷۶۵۴۲۲
پا به توپ شدن علی کریمی و فرهاد مجیدی مقابل هنرمندان

با آغاز دهه مبارک فجر روز یکشنبه 12 بهمن ماه جاری دیدار دوستانه ای بین تیم فوتبال هنرمندان و یاران علی کریمی و فرهاد مجیدی به مناسبت ایجاد فرهنگ در جامعه و پیشگیری از بیماری سرطان برگزار می شود که طی آن ستاره های محبوب و پرطرفدار سرخابی پایتخت در مقابل تیم هنرمندان به مصاف هم می روند.
این دیدار ساعت 14 روز یکشنبه در زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی با حضور مسئولین وزارت بهداشت و جمعی از ستارگان فوتبال و هنر کشور برگزار خواهد شد.
همچنین گفتنی است تیم هنرمندان ایران بزودی در جام جهانی فوتبال سالنی هنرمندان باید در گروه B این مسابقات که از دوم اسفندماه سال جاری در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد با ژاپن ، ترکیه، لهستان و آلمان به رقابت بپردازد. در گروه A این بازی ها نیز تیم های: برزیل، آذربایجان، سوئد، رومانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این جام برای نخستین بار با اهداف خیرخواهانه و با همکاری سازمان جهانی یونیسف، فدراسیون فوتبال و رسانه ملی برگزار خواهد شد.

(روزنامه خبرورزشی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها