مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزش ایران درحالی عصر روزگذشته برگزار شد که در این مراسم رئیس جمهور بر عزم جدی دولت در مقابله با فساد در ورزش تاکید کرد.
کد خبر: ۷۶۵۳۳۶
روحانی: با فساد در ورزش مبارزه می‌کنیم

روحانی لزوم مبارزه با فساد در ورزش را یکی از گام‌های مورد نیاز در عرصه ورزش دانست و گفت: در مساله ورزش مانند بسیاری از کشورها در گوشه و کنار فساد دیده می‌شود بر همین اساس باید تلاش کنیم در همه صحنه‌ها با فساد مبارزه کنیم.

او با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر لزوم ریشه‌کن شدن فساد در کشور، گفت: دولت در تمام زمینه‌ها مصمم است در چارچوب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با حمایت‌های مجلس و قوه قضاییه با فساد مبارزه کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، پیش از آغاز این مراسم، سیدمناف هاشمی، معاون توسعه و منابع وزارت ورزش و جوانان از اهدای 21 هزار سکه بهار آزادی به مدال‌آوران و اعضای کادر فنی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی خبر داد و گفت: چیزی بالغ بر 22 تا 23 میلیارد تومان با وجود منابع محدود و مشکلات مالی وزارت ورزش و جوانان، برای این مدال‌آوران در نظر گرفته شد.

محکومیت اقدام تروریستی در سینای مصر

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام تروریستی در شبه‌جزیره سینا در مصر را محکوم کرد. به گزارش واحد مرکزی خبر، مرضیه افخم هدف از این‌گونه اقدامات را مشغول‌کردن کشورهای اسلامی و منطقه به مسائل فرعی و دور کردن آنها از اولویت اصلی جهان اسلام که حمایت از مردم فلسطین و دفاع از قدس شریف است، دانست و بر ضرورت همکاری و همبستگی کشورهای منطقه در مبارزه با افراط‌گرایی و تروریسم تأکید کرد. در حملات گسترده و همزمان به مراکز پلیس و ارتش مصر در شهرهای العریش، شیخ زوید و رفح بیش از ۴۵ نفر کشته و ۱۰۵ نفر زخمی شدند.

تیراندازی به سوی 2 آمریکایی در عربستان

شبکه المیادین از شلیک گلوله به سوی دو آمریکایی در منطقه الاحسا عربستان خبر داد. به گزارش ایرنا، یکی از این دو آمریکایی زخمی شده است. تا زمان تنظیم این خبر جزئیات بیشتری منتشر نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها