به گفته مجید مجیدی، نسخه میکس صدای این فیلم همچنان در حال آماده سازی است

فیلم «محمد(ص)» در افتتاحیه فجر رونمایی نمی‌شود

با حذف پخش فیلم «محمد (ص)» از مراسم افتتاحیه، زمان پخش این فیلم متعاقبا اعلام می‌شود. همچنین تحویل بلیت سینماهای مردمی سی و سومین جشنواره فیلم فجر از دیروز در پردیس سینمایی ملت آغاز شد و امروز هم ادامه دارد.
کد خبر: ۷۶۴۷۴۵

محسن شمس، مدیر سامانه پیش فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر به فارس گفت: تمام کسانی که از طریق سامانه پیش فروش، بلیت سینماهای مردمی را خریده‌اند، همراه پرینت کد رهگیری و کارت ملی می‌توانند برای دریافت بلیت‌های خود به پردیس سینمایی ملت مراجعه کنند.

شمس با تاکید بر این‌که افراد برای دریافت بلیت‌ها در ساعت‌های ابتدایی روز مراجعه کنند، افزود: به دلیل ازدحام جمعیت در ساعات پایانی روز، کسانی که بلیت‌های خود را از سامانه خریده‌اند در ساعات ابتدایی روز برای دریافت بلیت مراجعه کنند.

بلیت سینماهای مردمی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، هشتم و نهم بهمن ماه از 9 صبح تا ساعت 20 در پردیس سینمایی ملت تحویل متقاضیان خواهد شد.

خبر دیگر از جشنواره امسال این‌که طبق اعلام قبلی قرار بود افتتاحیه جشنواره نخستین نمایش فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی همراه باشد که با تغییر این برنامه، زمان نمایش این فیلم متعاقبا اعلام خواهد شد.

مجیدی، کارگردان فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» درباره نمایش این فیلم در جشنواره بیان کرد: اکنون درحال آماده‌سازی نسخه میکس صدا با فرمت‌های فنی منطبق با نمایش برای ایران هستیم.

او ادامه داد: تا سه‌شنبه هفتم بهمن‌ماه قرار بود این‌کار به اتمام برسد، اما متاسفانه فرمت نهایی آماده نشد و این نسخه روز شنبه آماده می‌شود. پس از اولین نمایش فیلم محمد(ص) در ایران، برنامه‌ریزی شده است تا نسخه میکس صدای بین‌المللی آن در اسفندماه برای نمایش‌های جهانی آماده شود.

کارگردان فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» ادامه داد: ان‌شاءالله شنبه به تهران می‌آیم و برنامه‌ریزی لازم را برای نمایش فیلم در ایام مبارک دهه فجر انجام می‌دهیم.

در مراسم افتتاحیه جشنواره که یازدهم بهمن برگزار می‌شود، از محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت و حسین جعفریان فیلمبردار سینمای ایران تجلیل خواهد شد و برنامه قدردانی از 70 سال تلاش لابراتوارهای ایران نیز برگزار می‌شود. همچنین در مراسم افتتاحیه، جوایز برگزیدگان بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی سینمای ایران اهدا خواهد شد. رونمایی از سه کتاب «بر بوم شب» درباره استاد حسین جعفریان، «دل شده» درباره استاد محمدعلی کشاورز و «سرگذشت لابراتوارها در سینمای ایران» در این مراسم انجام می‌شود و فیلم‌های کوتاه هفت دقیقه‌ای از این بزرگان به نمایش در خواهد آمد. همچنین با پخش کلیپی از درگذشتگان یکسال گذشته سینمای ایران یاد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها