متهم در جریان جلسه دادگاه، قتل زن میانسال را انکار کرد

محاکمه شکارچی زنان تنها

مرد جوانی که زنان تنها را فریب می‌داد و در پوشش خواستگار، خانه آنها را به نام خود می‌کرد، به اتهام کلاهبرداری و قتل یکی از قربانیان پای میز محاکمه قرار گرفت.
کد خبر: ۷۶۴۴۱۸
محاکمه شکارچی زنان تنها

به گزارش جام‌جم، ظهر هجدهم مهر 90 زن چهل و چهار ساله‌ای به نام «سیمین» که در خانه‌اش در خیابان شریعتی تنها زندگی می‌کرد، به طرز مرموزی جان سپرد.

با اطلاع موضوع به پلیس، تحقیقات برای رازگشایی از ماجرای مرگ مرموز آغاز شد و فرزندان «سیمین» از مرد سی و سه ساله‌ای به نام میثم شکایت کردند و گفتند این مرد ساعتی پیش از مرگ مادرشان به خانه وی رفته بود.

با این ادعا، میثم تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: «دو ماه پیش با سیمین آشنا و به او علاقه‌مند شدم. با آن‌که ده سال از سیمین کوچک‌تر بودم، به او پیشنهاد ازدواج دادم و جواب مثبت گرفتم. صبح روز حادثه به خانه سیمین رفتم تا در اثاث‌کشی به او کمک کنم. که ناگهان حال او بد شد و قبل از حضور اورژانس جان باخت. پلیس در شاخه دیگری از تحقیق میدانی خود دریافت که میثم با داشتن وکالتنامه‌ای از سیمین بخشی از دارایی او را به نام خود کرده است. از سوی دیگر پزشکی قانونی نیز اعلام کرد، سیمین براثر نارسایی حاد تنفسی ناشی از اصابت جسم سخت به جمجمه‌اش جان سپرده است.

متهم دوباره تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: «صبح هجدهم مهر برای کمک به سیمین به خانه‌اش رفتم. سرگرم گفت‌وگو بودیم که او موضوعی را مطرح و مرا عصبانی کرد. می‌خواستم از خانه‌اش خارج شوم که به زور آرنجم را گرفت. من هم با تمام توان، دستم را کشیدم که ناخواسته سر سیمین به در خروجی خورد و دچار سرگیجه شدید شد. همان موقع سیمین روی زمین نشست و گفت احساس خفگی دارد. در شرایطی که ترسیده بودم با اورژانس تماس گرفتم، اما کار از کار گذشته بود. باور کنید قصد کشتن آن زن را نداشتم. مرگ سیمین، یک اتفاق ناخواسته بود.»پلیس در گام دیگری از تحقیقات دریافت این مرد پیش از دستگیری، با جعل عناوین دولتی و قضایی و در پوشش خواستگار با چند زن بیوه و مطلقه طرح دوستی ریخته و با دریافت وکالتنامه، از آنها کلاهبرداری کرده بود.

متهم صبح دیروز به اتهام قتل و کلاهبرداری از دو زن در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: میثم علاوه بر قتل سیمین، متهم به کلاهبرداری از چهار زن تنها بود، که قبل از محاکمه توانست رضایت دونفر از شاکیان را بگیرد. با توجه به محتویات پرونده، برای او درخواست مجازات قانونی دارم سپس اولیای دم با حضور در جایگاه برای قاتل درخواست قصاص کردند.

متهم نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه با رد اتهامش گفت: من هیچ برخوردی با مقتول نداشتم و او ناگهانی حالش بد شد. سریع با اورژانس تماس گرفتم، اما امدادگران وقتی به خانه آمدند، گفتند او فوت کرده است. ادعای دیگر شکات هم درست نیست، من از آنها خانه خریده بودم و موضوع فریب در ازدواج صحت ندارد. کار من خرید و فروش ملک است و هیچ‌گاه جعل عنوان نکردم. وی در پاسخ به این پرسش رئیس دادگاه که چرا فقط با زنان تنها معامله می‌کرده، گفت: نه من با افراد زیادی معامله کردم. فقط این چهار زن شکایت کردند.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها