پیشنهاد جایزه نتوانسته راز قتل زن میانسال را فاش کند

200 مامور پلیس در جستجوی قاتل یک زن

ماجرای قتل یک زن در انگلیس جنجال به راه انداخت به گونه‌ای که بیش از 200 مامور پلیس موظف شده‌اند درباره این جنایت تحقیق کنند همچنین برای دستگیری قاتل جایزه‌ای کلان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۷۲۱۱۳۵
200 مامور پلیس در جستجوی قاتل یک زن
پلیس اکنون یک مظنون را به اتهام قتل این زن چهل و هفت ساله بازداشت کرده است. کارآگاهان معتقدند این زن روز حادثه پس از آن‌که از محل کارش بیرون رفته توسط چند نفر تعقیب شده و سپس به قتل رسیده و جنایت با ضربات چاقو صورت گرفته است. پلیس ابتدا مردی را در این رابطه بازداشت کرد اما وی را آزاد و سپس اعلام کرد دومین مظنون را دستگیر کرده است.

سخنگوی پلیس همشایر گفته است: کارآگاهان در حال تحقیق درباره قتل پنی دیویس در نیو فورست هستند و مردی را که مظنون است، بازداشت کرده‌اند. این مرد سی‌و شش ساله اکنون در بازداشت پلیس به سر می‌برد و خانواده دیویس از این موضوع باخبر شده‌اند.

پنی دیویس چهار و هفت ساله، کارگر سوپر مارکت و مادر پنج فرزند بود و کشف جنازه وی جنجال‌های زیادی را به راه انداخت. جسد دیویس که بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود توسط شوهرش کشف شد و کارآگاهان ابتدا نتوانستند سرنخی از این جنایت به دست آورند اما بعد از یک هفته مردی بیست و دو ساله را در رابطه با قتل او بازداشت کردند. مظنون ارتکاب جنایت را انکار کرد و چون مدرکی علیه‌اش وجود نداشت با قرار وثیقه آزاد شد. پس از آن تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد و پلیس از مردم خواست اگر دیده‌اند کسی این زن را تعقیب کرده است موضوع را گزارش دهند. کارآگاهان گفتند پلیس مایل است از هر کسی که در مورد هر نوع اتفاق مشکوک در محل حادثه خبر دارد، اطلاعات بگیرد.

سخنگوی پلیس گفت: دو هفته است از قتل پنی می‌گذرد و در این زمان ما پیشرفت قابل توجهی در تحقیقات خود داشته‌ایم. بیش از 200 نفر از کارکنان ما شامل کارآگاهان و دیگر کارمندان روی این پرونده کار می‌کنند. ما در حال تکمیل اطلاعات خود هستیم و از هر کسی که خبری دارد تقاضا می‌کنیم با پلیس تماس بگیرد. از ابتدای پرونده تا به حال 230 پیام مردمی دریافت کرده‌ایم که از این بابت تشکر می‌کنیم.

او اضافه کرد: پنی بتازگی آپارتمانی اجاره کرده بود و افراد زیادی از این موضوع با خبر نبودند. یکی از سرنخ‌های ما این است که ممکن است او تعقیب شده باشد. او روز حادثه سوپرمارکتی را که در آن کار می‌کرد به مقصد یک مزرعه ترک کرده بود. بازرسان صحنه قتل را بازدید و با رانندگان و عابرانی که در زمان حادثه در آن نزدیکی بودند صحبت کرده‌اند، بویژه کسانی که به صورت روزمره در محل رفت و آمد می‌کنند.

شوهر دیویس اعلام کرده او و بچه‌هایش روزهایی وحشتناک و طولانی را پشت سر گذاشته‌اند. او گفته است: پلیس پیشرفت خوبی کرده اما هنوز باید کارهایی انجام دهد. ما امیدوار هستیم هیچ خانواده‌ای در شرایطی که ما در آن قرار داریم، قرار نگیرد. هیچ کسی حقش نیست در شرایطی مادر و همسر بیچاره ما قرار گرفت، قرار گیرد. هیچ‌کس قادر نخواهد بود درک کند که او چقدر تنها و بی‌پناه بود. در نتیجه ما از هر کسی که در این زمینه اطلاعاتی دارد خواهش می‌کنیم موضوع را با پلیس در میان بگذارد. این یک تماس ساده است، آن را از ما دریغ نکنید.

در همین حال یک موسسه خیریه 5000 پوند جایزه برای اطلاعاتی که به دستگیری قاتل منجر شود پیشنهاد داده است. پلیس نیز شماره تلفن‌هایی اعلام کرده که مطلعان بتوانند با آن تماس بگیرند. باوجود این اقدامات گسترده هنوز سرنخ محکمی به دست نیامده است از طرفی مظنونی که در بازداشت به سر می‌برد جنایت را انکار می‌کند و می‌گوید بی‌گناه است. در این میان پلیس گفته هنوز معلوم نیست این زن به چه دلیل به قتل رسیده است. (ضمیمه تپش)

منبع: گاردین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها