معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند از تجهیز و ساماندهی بیمارستان های شهرهای آبادان و خرمشهر در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۷۶۴۰۹۱
بیمارستان های آبادان و خرمشهر تجهیز می شوند

سید علی شریفی با توجه به اقدامات اخیر منطقه آزاد اروند در رابطه با بهداشت و اقدامات عمرانی گفت: تجهیز و رعایت استانداردهای بیمارستانی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه درمان است.

وی افزود: معاونت فنی و عمران سازمان منطقه آزاد اروند با اختصاص بودجه ای اقدام به تجهیز و تعمیر برخی مراکز درمانی در شهرهای آبادان و خرمشهر کرده است.

معاون فنی و عمرانی سازمان منظقه آزاد اروند گفت: با توجه به فرسوده بودن و نبود امکانات لازم در اکثر فضاهای درمانی شهرهای آبادان و خرمشهر و همچنین اجرای طرح تحول نظام سلامت، فرصتی برای نوسازی و تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان ها در این دو شهر به وجود آمده است که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

شریفی با بیان اینکه پروژه های درمانی شهرهای آبادان و خرمشهر پنج واحد درمانی را در بر می گیرد، افزود: تعمیرات ساختمان و خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان 17 شهریور آبادان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان، بهسازی بیمارستان شهید بهشتی آبادان با اعتباری بالغ بر 3.1 میلیارد تومان، تجهیز آزمایشگاه های بیمارستان سوم خرداد خرمشهر با اعتباری بالغ بر 8.6 میلیارد تومان، بهسازی و تجهیز بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر با اعتباری بالغ بر 5.5 میلیارد تومان و همچنین اختصاص 10.3 میلیارد تومان به منظور خرید 30 دستگاه آمبولانس برای بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرهای آبادان و خرمشهر از جمله پروژه های درمانی در این دو شهر است.

وی با اشاره به برنامه های درمانی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: توسعه فضای بهداشت و درمان در شهرهای آبادان و خرمشهر از سیاست های تعیین شده توسط مدیرعامل و هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان توسعه زیرساخت منطقه است.

معاون فنی و عمرانی سازمان منظقه آزاد اروند با بیان اینکه با اجرای پروژه های پزشکی در شهرهای آبادان و خرمشهر، مردم این دو شهر برای درمان نیازی به مراجعه به سایر شهرهای کشور ندارند، افزود: امکانات لازم در مراکز درمانی این دو شهر تا حد امکان مهیا می شود.(شریان نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها