مرد جوان هنگامی که برای دیدن پدرش به خانه روستایی او رفته بود، نمی‌دانست به جای پدرش قربانی کینه‌ای مرگبار خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۴۰۳۰
مرد جوان قربانی کینه مرگبار شد

به گزارش جام‌جم، رحیم بیست و هفت ساله عصر پنجم بهمن امسال خانه‌اش را ترک کرد و برای دیدار با پدرش به خانه او در یکی از روستاهای شهرستان ایوان در استان ایلام رفت. زمانی که به آنجا رسید، متوجه شد اعضای خانواده به مزرعه رفته‌اند و کسی در آنجا حضور ندارد. روی پله‌های خانه نشست تا آنها بازگردند.

هنوز دقایقی از حضور وی در روستا نگذشته بود که یکی از اهالی به نام جعفر به سمتش آمد. خشم وجود مرد جوان را فراگرفته بود و با فریاد نام پدر رحیم را صدا می‌زد. رحیم با مشاهده پسر همسایه که سلاح به دست داشت، وحشت کرد و از او خواست آرام باشد.

رحیم در حال گفت‌وگو با وی بود تا شاید مرد خشمگین را آرام کند و بفهمد به چه دلیل اینقدر عصبانی است. جعفر بدون این‌که به حرف‌های او توجهی کند و آرام شود، سلاحش را به سمت وی گرفت و دو تیر به سمت رحیم شلیک کرد و بسرعت از روستا گریخت.

رحیم غرق در خون مقابل خانه‌شان افتاده بود. همسایه‌ها با شنیدن صدای شلیک گلوله سراسیمه از خانه‌های روستایی خارج شده و به خیابان آمده و با پیکر غرق در خون مرد جوان روبه‌رو شدند. همزمان با حضور ماموران، مرد زخمی با هماهنگی قضایی به بیمارستان منتقل شد، اما به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

کارآگاهان جنایی با اطلاعات به دست آمده از اهالی روستا، به تعقیب متهم فراری پرداختند تا این که از طریق یکی از اهالی روستا مطلع شدند، قاتل فراری خودکشی کرده و جسد او در چند کیلومتری روستا افتاده است.

سرهنگ علیرضا گوهری، رییس پلیس آگاهی استان ایلام در گفت‌وگو با جام‌جم اعلام کرد: کارآگاهان جنایی با اطلاع از این ماجرا به محل مورد نظر اعزام شده و با تائید مرگ قاتل فراری که با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داده بود، موضوع را به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا گزارش دادند. بررسی‌ها نشان می‌داد این درگیری به خاطر اختلاف بر سر زمین کشاورزی رخ داده بود. عامل جنایت با انگیزه انتقامگیری مقابل خانه پدری رحیم رفته و زمانی که پدر او را پیدا نکرده به رحیم شلیک کرده بود. با هماهنگی قضایی، اجساد دو قربانی حادثه به پزشکی قانونی منتقل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها