مدیر عامل آتش نشانی شهرستان شاهرود گفت: آتش سوزی گسترده بامداد امروز در شهرک صنعتی شاهرود خسارت زیادی بر جای گذاشته است.
کد خبر: ۷۶۲۱۴۶
آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی شاهرود

علیرضا محمدی در گفتگو با مهر، ضمن اشاره به آتش سوزی بسیار گسترده در شهرک صنعتی شاهرود، اظهار داشت: ساعت ۲.۴۵ بامداد روز چهارشنبه گزارش تلفنی مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در شهرک صنعتی شاهرود اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه متاسفانه یک انبار بزرگ فوم و دو انبار بزرگ کارتن و همچنین خط تولید کارخانه در آتش سوخته است، تصریح کرد: گستردگی آتش به نحوی بوده که ماموران ما تاکنون در محل حضور داشته و مشغول اطفاء حریق هستند.

مدیر عامل آتش نشانی شهرستان شاهرود همچنین به حضور امکانات و نیروهای سه ایستگاه آتش نشانی شاهرود برای اطفاء حریق در محل اشاره کرد و گفت: ۱۵ نیرو نیز به محل اعزام شده اند.

محمدی با اشاره به خسارت بسیار زیاد این حریق، افزود: علل وقوع حادثه در دست بررسی است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گفته وی میزان آتش به حدی بوده که خودرو تانکر آب پشتیبانی تا کنون چند مرحله به محل آبرسانی کرده است، افزود: تا کنون حدود چهار بار نیز دستگاه های تنفسی شارژ شده اند.

مدیر عامل آتش نشانی شهرستان شاهرود در خاتمه با بیان اینکه حرارت آتش بسیار بالا بود، ولی آتشنشانان از سرایت آن به قسمت های دیگر جلوگیری کردند، افزود: خوشبختانه این اتفاق تلفات جانی و مصدوم نداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها