اردیبهشت با یک آلبوم تازه

پالت، شهر را به خندیدن دعوت کرد

جام جم نوا: دومین آلبوم گروه پالت با فضایی متفاوت نسبت آلبوم آقای بنفش به احتمال زیاد، فروردین ماه منتشر می‌شود
کد خبر: ۷۶۱۹۴۴
آقای بنفش با آلبوم جدید می‌آید

مهیار طهماسبی (نوازنده ویولنسل گروه پالت) از انتشار آلبوم جدید گروه‌شان خبر داد و گفت: «پس از آلبوم آقای بنفش، این آلبوم، دومین آلبوم گروه ما خواهد بود و طبیعتا با بالا رفتن سن بچه‌های گروه، آلبوم فضای متفاوت‌تری خواهد داشت»
او ادامه داد: «آلبوم جدید گروه، فعلا در مرحله میکس و مستر قرار دارد و مشغول کارهای نهایی آن هستیم تا به احتمال زیاد، آلبوم را در فروردین ماه منتشر کنیم. هنوز نامی برای آلبوم انتخاب نکردیم.»
نوازنده ویولنسل گروه پالت درباره فضای آلبوم نیز گفت: «در این آلبوم سعی کردیم تا فضاهای جدیدتری را بسازیم و با گذشت سه سال از آهنگسازی آلبوم آقای بنفش، این آلبوم فضای سنگین‌تری را خواهد داشت.»
طهماسبی در پایان گفت: «دومین آلبوم ما با اشعار کاوه صالحی و امید نعمتی ساخته شده و دیگر شعر انتخابی در این آلبوم وجود ندارد. درکنار اعضای گروه نیز، نوازندگانی چون سردار سرمست(آکاردئون)، ابراهیم علوی(عود) و بهنام ابوالقاسم(پیانو) حضور دارند.»
«آقای بنفش» اولین آلبوم پالت شامل ۱۱ قطعه بود و ازسوی نشر ماهریز در تاریخ ۱۱ اسفند ۹۱ منتشر شد. این گروه پیش از انتشار آلبوم نیز در نمایش «روایت‌های ناتمام یک فصل معلق» هومن سیدی هر شب قطعهٔ «نرو بمان» را اجرا کرد. پالت یکی از محبوب‌ترین گروه‌هاییست که در ایران مشغول فعالیت است و با ارائه تجربه‌های جدید روی موسیقی پاپ توانسته طرفداران خاص خودش را جذب کند.(ایلنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها