جام جم ورزشی: خبر جدایی کریستیانو رونالدو از نامزد روسی و مشهورش یعنی ایرینا شایک سر و صدای زیادی در رسانه ها به پا کرد.
کد خبر: ۷۶۰۷۷۱
دلایل جدایی کریستیانو رونالدو از نامزد روسی اش

به گزارش جام جم ورزشی ، ایرینا شایک مدل مشهور روسی و کریستیانو رونالدو پس از چهار سال از یکدیگر جدا شدند. شایعه جدایی آنها وقتی پخش شد که بر خلاف سال گذشته ایرینا به همراه کریستیانو در مراسم سالیانه توپ طلا شرکت نکرد و شاهد بردن توپ طلا از سوی نامزدش نبود.

او حتی در شبکه های اجتماعی هم به کریس رونالدو تبریک نگفت و وقتی جدایی او از نامزد فوتبالیست قطعی شد که او را در شبکه اجتماعی توئیتر خود حذف کرد.

اکنون دلایل زیادی برای این جدایی به گوش می رسد. گفته می شود ایرینا شایک در مراسم جشن تولد مادر کریس شرکت نکرده بود تا مادر رونالدو حسابی از او خشمگین شود و آخرین تلاش های خود را برای به هم زدن نامزدی پسرش با این مدل روسی را انجام دهد. در واقع مادر رونالدو هرگز موافق ایرینا نبوده چرا که اعتقاد داشت این دختر روسی هرگز مادر خوبی برای پسر چهار ساله رونالدو که ماحصل ازدواج قبلی اش است نخواهد شد!

از سویی خبر می رسد مادر و خواهر رونالدو دعوایی مفصل با ایرینا داشته اند. در این میان رونالدو نیز به حمایت و جانبداری از مادرش پرداخته است.

البته تا این لحظه نه ایرینا و نه کریستیانو رونالدو در این باره اظهارنظری نکرده اند و فعلا دلایل جدایی آنها در حد یک راز باقی مانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها