جام جم ورزشی: تیم فوتبال پرسپولیس با طرح لباس جدید، در دیداری دوستانه برابر تیم بنیادکار قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۷۵۹۵۶۹
پرسپولیس با طرح جدید لباس برابر بنیادکار

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پرسپولیسی‌ها با حضور در امارات، لباس‌های جدید خود را تحویل گرفتند و قرار بر این است که در بازی دوستانه امروز (چهارشنبه) برابر بنیادکار با ترکیب جدیدی از لباس وارد زمین شوند که شامل پیراهن سفید و شورت قرمز خواهد بود.

* بنابر اعلام مسعود مومنی، مربی بدنساز سرخپوشان، با آغاز اردوی امارات، تمرینات وارد فاز جدیدی شده است و هدف این است که با کاهش تمرینات استقامتی بدن‌ها آزاد شده و تمرینات سرعتی و برنامه‌های فنی و تاکتیکی در دستور کار قرار گرفته شود.

* سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در بدو ورود سرخپوشان در جلسه‌ای، شرایط و اهداف اردو را برای بازیکنان تشریح کرده و انتظارات خود را نیز مطرح کرده بود، امروز از ساعت 12:30 تا 13 جلسه فنی با سرخپوشان دارد. درخشان در این جلسه ضمن جمع‌بندی از تمرینات انجام شده، درباره اهداف و برنامه‌های بازی با بنیاد کار صحبت خواهد کرد.

کادر فنی پرسپولیس بر این مسئله تاکید دارد که در بازی امروز تلاش می‌کند تا هم بازیکنان به حال و هوای مسابقه و بازی برگردند و هم تجربه‌ای از توان و سطح بازی حریفان آسیایی کسب کنند و از اینرو نتیجه بازی حائز اهمیت نیست و به همین دلیل طی دو روز گذشته با روزی دو جلسه تمرین، فشار آورده‌اند.

گفتنی است؛ اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که ساعت 9 صبح امروز صبحانه را صرف کردند، ساعت 15 عازم محل بازی می‌شوند و حدود یک ساعت و نیم در راه خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها