جام جم ورزشی: پرونده شکایت حمید درخشان سرمربی پرسپولیس از نعیم سعداوی با صدور کیفرخواست از سوی دیوان تحقیقات کمیته اخلاق به دیوان حکمیت برای رسیدگی و صدور رای ارجاع شد.
کد خبر: ۷۵۹۴۸۰
صدور کیفرخواست در پرونده شکایت حمید درخشان از نعیم سعداوی

علی اکبر محمد زاده سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال روزچهارشنبه با بیان این مطلب گفت: رسیدگی به این پرونده با حضور طرفین در دیوان تحقیقات کمیته اخلاق رسیدگی شد و پس از استماع توضیحات طرفین، پرونده با صدور کیفرخواست برای صدور رای به دیوان حکمیت ارجاع شد.

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال یادآور شد: هنوز دیوان حکمیت در این پرونده رای صادر نکرده است و در نوبت رسیدگی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، نعیم سعداوی پس از ماجراهای ابطال کارت های پایان خدمت در گفت وگویی سرمربیان پرسپولیس و تراکتورسازی را متهم کرد که به بازیکنان فولاد زنگ زده و تمرکزشان را به هم ریخته اند و ادعا کرده است از آن ها فایل صوتی دارد.

حمید درخشان در موضع دفاع از خود برآمد و گفت که آن قدر حرفه ای است که این کار را نکند و در صورت اثبات نشدن این موضوع از سعداوی شکایت خواهد کرد.

این موضوع به برنامه 90 هم کشیده شد و در آن برنامه، سعداوی فایل صوتی صحبت های درخشان با بازیکن فولاد که بعدها مشخص شد این بازیکن یوسف وکیاست، پخش کرد.

در نهایت، حمید درخشان و نعیم سعداوی از یکدیگر به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کردند اما درخشان شکایت دیگری نیز در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه علیه نعیم سعداوی و حسین ابن اقسم سرپرست فولاد خوزستان مطرح کرد.

به گفته بهنام علی محمدی وکیل مدافع حمید درخشان، موکل اش در کمیته اخلاق تحت عنوان ضبط بدون اجازه صدا، علیه یوسف وکیا بازیکن و نعیم سعداوی مربی فولاد و در دادسرا نیز به اتهام نشر اکاذیب از نعیم سعداوی و حسین ابن قاسم شکایت کرده است.

پیشتر نعیم سعداوی با احضار بازپرس پرونده، در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت و پس از ارایه توضیحات، بازپرس برای وی قرار کفالت صادر کرد. یوسف وکیا بازیکن فولاد نیز در هفته های گذشته با عنوان مطلع در دادسرا حضور یافت و به سئوالات بازپرس پاسخ گفت .

اوایل دی ماه نیز شعبه رسیدگی کننده، حسین ابن قاسم را برای ارایه توضیحات به دادسرا احضار کرد.

(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها