بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت راننده فراری حادثه واژگونی خودروی هوندا در بزرگراه بابایی را که باعث مرگ دو دختر جوان شد، صادر کرد.
کد خبر: ۷۵۹۴۹۷
2 دختر جوان، قربانی‌حادثه واژگونی خودرو

به گزارش جام‌جم، ساعت 11 و 22 دقیقه دیروز خودروهای عبوری در بزرگراه بابایی، مقابل دانشگاه امام حسین(ع) خودروی هوندایی را دیدند که به طور ناگهانی از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد.

راننده چند خودرو برای کمک به سرنشینان هوندا از خودرو پیدا شدند اما قبل از این‌که بتوانند به پنج سرنشین خودرو کمکی کنند، ناگهان تمام خودرو شعله‌ور شد. سه پسر جوان بسختی خود را از مهلکه نجات دادند، اما دو دختر در داخل خودرو گرفتار شده بودند و حتی کپسول‌های اطفای حریق خودرو هم نتوانست به آنها کمک کند.

با اطلاع موضوع به سازمان آتش‌نشانی، آتش‌نشانان ایستگاه‌های 56، 57 و گروه امداد و نجات 10 خود را به محل حادثه رساندند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در این باره به جام‌جم گفت: بر اثر برخورد شدید خودروی سواری هوندا سیویک با گاردریل میانی در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، خودرو آتش گرفت و دو سرنشین آن که دو دختر جوان بودند در میان شعله‌های آتش و داخل خودرو گیر کردند.

جلال ملکی افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل حادثه بوسیله لوله‌های آبدهی آتش‌ را خاموش کردند. در جریان این حادثه هر دو سرنشین دختر به علت شدت سوختگی و صدمات وارده در همان لحظات اولیه جان خود را از دست دادند که پس از تائید فوت آنان از سوی عوامل اورژانس، جنازه این دو دختر جوان توسط آتش‌نشانان تحویل نیروی انتظامی شد.

سرهنگ حسن عابدی، جانشین راهور تهران بزرگ هم درباره علت حادثه به تسنیم گفت: بر اساس کارشناسی‌ها این خودرو دارای سرعت زیادی نبوده و طبق نظرات اولیه پس از واژگونی این خودرو، نقص در سیستم برق‌رسانی و نشت بنزین، باعث آتش‌سوزی آن شده است.

راننده خودرو پس از وقوع حادثه از محل متواری شد که با اطلاع ماجرا به قاضی بستان‌زاده، بازپرس جنایی تهران، او دستور احضار راننده فراری و تحقیقات از او را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
۰
۰
ای داد و ای بیداد. عجب سرنوشت تلخی. بیچاره دختران جوانی كه با هزار آمال و آرزو در اتومبیل سوختند و دست و پا زدند. اگر این دختران به نحوه رانندگی این مردان پرهیز می كردند به هیچ وجه این اتفاق نمی افتاد برایشان. از راننده هایی كه دیوانه وار رانندگی میكنند باید دوری كرد .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها