فردا؛ پایان مهلت ثبت نام حج تمتع

امسال 64 هزار ایرانی حاجی می شوند

رئیس سازمان حج و زیارت کشور از اعلام قیمت‌های جدید حج تمتع تا روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: سال آینده ۶۴هزار ایرانی به حج تمتع اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۷۵۹۲۸۸
قیمت‌های جدید حج تمتع شنبه اعلام می‌شود

سعید اوحدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سهمیه اعزام حج تمتع ایران در سال آینده مانند سال 93 است، اظهار داشت:‌ سال آینده 64هزار ایرانی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه از روز نخست شهریور ماه سال 94 اعزام‌ها آغاز می‌شود، عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده اعزام‌ها از 19 پایگاه هوایی در کشور انجام می‌شود.

وی در ادامه از اعلام قیمت‌های جدید حج تمتع تا روز شنبه هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که قیمت‌ها نسبت به سال گذشته تغییری نداشته باشد.

اوحدی تصریح کرد: همچنین سوم و چهارم بهمن‌ماه امسال ثبت‌نام رسمی آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به پایگاه رسمی سازمان حج و زیارت مراجعه کنند. همچنین ‌پنج گروه قیمتی از 80 تا 110 میلیون ریال برای حج‌گزاران تعیین شده است.

وی در خاتمه به اعزام 150هزار زائر در حج عمره امسال اشاره کرد و گفت: از نیمه دوم بهمن ماه امسال تا اواخر خرداد سال آینده اعزام به حج عمره ادامه دارد.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها