جام جم ورزشی:سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین، گفت: شاید ایران آماده سازی خوبی برای مسابقات جام ملت های آسیا پشت سر نگذاشته باشد اما این تیم همیشه یکی از قدرت های آسیا بوده و در هر شرایطی خطرناک است.
کد خبر: ۷۵۷۹۳۷
سرمربی بحرین: ایران یکی از قدرت های آسیا است

مرجان عید روز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران در چارچوب مسابقات جام ملت های آسیا در گروه سی گفت: از اینکه در این مسابقات حضور داریم بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم بحرین بعد از مسابقات جام خلیج فارس تمرینات بسیار خوبی را برگزار کرده اما این را می دانیم که فردا مقابل یکی از تیم های خوب آسیا بازی داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین، گفت: تیم ایران بازیکنان حرفه ای در اختیار دارد اما با این وجود تلاش می کنیم که بتوانیم نتیجه خوبی را مقابل این تیم بدست آوریم.

وی بااشاره به ضعف بدنی بازیکنان ایران، تصریح کرد:شاید تیم ایران ازلحاظ آمادگی جسمانی برنامه خاصی را پشت سر نگذاشته باشد اما تیمی به رقابت های جام ملت های اسیا آمده که بهترین عملکرد را در جام جهانی مقابل آرژانتین از خود به نمایش گذاشت. مطمئن باشید تیم ایران بدون آمادگی جسمانی هم قدرت بسیاری دارد.

وی در خصوص رقابت سنتی تیم های ایران و بحرین، اظهار کرد: همیشه این دیدار استرس خاص خود را داشته و همین مساله باعث شده دیدار این دو تیم مانند یک دربی باشد.

عید در رابطه با شانس بحرین برای قهرمانی در مسابقات جام ملت های آسیا، گفت: آرزوی هر مربی قهرمانی در چنین مسابقات است اما باید واقع بین باشیم و تلاش خود را برای ارایه یک عملکرد خوب به کار ببندیم.

*** کاپیتان بحرین:

محمد حسین کاپیتان بحرین نیز در ادامه این نشست خبری، گفت:تیم ما مقابل یک تیم قدرتمند بازی دارد و فکر می کنم تفاوت زیادی بین بازیکنان ایران و بحرین وجود نداشته باشد.

کاپیتان تیم ملی بحرین در ادامه گفت: تیم ما بازیکنان جوان زیادی دارد که در اردو و بازی های دوستانه اخیر به اعتماد به نفس خوبی رسیده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها