جام جم نوا: با آغاز چهارمین فصل سال، برگزاری کنسرت های متعدد و متنوع گرمای خاصی به شب های زمستانی بخشیده است.
کد خبر: ۷۵۷۴۷۴
همه خوانندگانی که امشب می درخشند

اجراهای زنده در شب های جمعه حال و هوای دیگری دارد. بسیاری از هنردوستان ترجیح می دهند به جای پرداختن به فعالیت های کسل کننده ای چون تماشای تلویزیون، شب قبل از تعطیلیشان را در کنار خواننده محبوبشان باشند و لذت ببرند. در گزارش پیش رو نگاهی داریم به تمام کنسرت هایی که امشب در نقاط مختلف کشور برگزار می شوند:

طنین «شیپور صلح» در تالار وحدت
کنسرت «شیپور صلح» سوم و چهارم ماه جاری در تالار وحدت انجام شد، به دلیل استقبال مردم برای 4 شنبه و 5 شنبه این هفته نیز تمدید شد. این کنسرت با آهنگسازی علی قمصری و خوانندگی محمد معتمدی به همراه ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس و گروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو برگزار می شود.

اجرای سیمین غانم در تالار وحدت
سیمین غانم از دیروز به مدت سه روز در ساعت 15 به اجرای برنامه برای بانوان می پردازد. این هنرمند کهنه کار 25 ماه جاری نیز این کنسرت را برگزار می کند. قیمت بلیت این اجرا از 30 تا 80 هزار تومان است.

کنسرت محمد علیزاده در سالن میلاد نمایشگاه
محمد علیزاده سه شب متوالی در سالن میلاد نمایشگاه تهران اجرا دارد. این کنسرت قرار بود تنها امشب و در یک سانس برگزار شود اما به دلیل استقبال زیاد طرفداران این هنرمند محبوب، اجرای او برای دو شب آینده نیز تمدید شد.

آوای زنده رود را در فرهنگسرای هنر بشنوید
کنسرت موسیقی ایرانی گروه «آوای زنده رود» ساعت 20 امشب در سالن ایران فرهنگستان هنر روی صحنه می رود. خواننده و سرپرست این گروه امیرمسعود امیری است که به همراه ده نوازنده دیگر به اجرای برنامه می پردازند. این کنسرت فردا شب نیز اجرا می شود.

اجرای گروه زاگرس در خرم آباد
کنسرت گروه زاگرس ساعت 19 امشب در تالار شهید آوینی خرم آباد لرستان برگزار می شود. این اجرا فردا شب نیز در همین ساعت برگزار می شود و قیمت بلیت ها 25 تا 30 هزار تومان است.

رضا یزدانی روی صحنه نمایش
رضا یزدانی خواننده محبوب امشب نه به عنوان یک خواننده که به عنوان یک بازیگر روی صحنه تئاتر هنرنمایی می کند. نام این نمایش «آرامسایش» نام دارد و به مدت سه روز از 17 دی ماه در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا شهر رشت اجرا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها