مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش از افزایش ۲۰ درصدی حقوق معلمان ابتدایی خبر داد.
کد خبر: ۷۵۷۲۱۰
حقوق معلمان ابتدایی 20 درصد افزایش یافت

محمد فاضل در گفت‌وگو با فارس افزود: این افزایش حقوق از پایان دی در حقوق آموزگاران مقطع ابتدایی اعمال خواهد شد.

این افزایش حقوق در حالی قطعی شده که از مدت‌ها قبل معاونت ابتدایی آموزش و پرورش وعده تحقق آن را داده بود و حتی در مرداد از اعمال افزایش حقوق‌ها از مهر خبر داده بود که سرانجام این افزایش دستمزد با چند ماه تاخیر عملی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
۰
۰
فقط افزایش حقوق معلمان كه در سال 3 ماه تابستان تعطیل ، بین تعطیلات تعطیل ، برف و آلودگی هوا تعطیل همیشه اما از حقوق كم می نالند وكلی هم بن می گیرند ولی كارگر بیچاره با حقوق 600 هزار تومان در ماه هیچ !! دولت كمی هم به فكر كارگران زیر خط فقر باشد .
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
۰
۰
خیلی زحمت كشیدند . اگه میتونستند مثل وزیر بهداشت طبق قول داده شده از همون اول مهر اجرا می كردند نه از دی ماه اونهم با كلی شرط و شروط كه شامل عده ی زیادی از فرهنگیا ن حتی مقطع ابتدایی هم نمی شه . این چندر غاز (70 هزار تومان ) ارزش این همه سرو صدا در جراید و روزنامه ها و رادیو وتلویزیون رو نداشت . الان مردم فكر میكنن حقوق فرهنگیان چند صد هزار تومنی اضافه شده ؟ آش نخورده و دهن سوخته .
فرهنگی بی سواد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
۰
۰
چقدر آقایان بی سواد تشریف دارن افزایش برای همه از 800 امتیاز به 1500 امتیاز فوق العاده شغل است كه اگر آن را در ضریب ریالی سال 1207 ضرب كنیم میشه 84490 تومن ، 20% كجا این دو قرون ده شاهی كجا ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! آقایان مسئول حیف صندلی كه شما اشغال كردین !!!!!!! وقتی فرق این دو رقم رو نمی دونین بایدم این سیستم لنگ بزنه !!!!!!!!!َ
معلم
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
۰
۰
توجه توجه توجه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این افزایش حقوق فقط و فقط 84 هزار تومان است.
شما را بخدا اشتباهی برداشت نكنید.میلیونی اضافه نشده.البته قرار بود از مهر اضافه بشه ولی 3 ماهشو بی خیال شدن.. تازه به مدیرا و معاونان و خدمتگزار و سرایدار ندادند.فقط به اونا كه در كلاس تدریس میكنند اضافه شده
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
۰
۰
باسلام خدمت مسوولین:
اما همه ما فرهنگیان درهر مقطعی فعالیت داریم وهر مقطعی سختی كارخود رادارد بنابراین به نظر شما این عادلانه است كه فقط حقوق مقطع ابتدایی اضافه شود باید در هر مقطعی بود و بعد قضاوت كردامیدوارم وانشاا لله دوباره بررسی شود باتشكر.
شاهین
United States
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
۰
۰
این چندر غاز رو نمی شد تو ساز سرنا نكنید-از وزارت بهداشت یاد بگیرید
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
۰
۰
سلام
شرم آور است كه به ما فرهنگیان و وزارت خانه امان بعنوان مصرف گرا نگاه می شود غافل از اینكه تمام نیروی جهان را همین معلمان تربیت می كنند . حال این گداهای معتبر چشم دوخته اند كی و كجا 20هزارتومان به حقوقشان اضافه می شود . وا اسفا به جامعه ای كه دیدگاهش اینست .

نیازمندی ها