فرمانده نیروی هوافضای سپاه:

موشک‌های ما کاملاً ایرانی هستند

سردار حاجی‌زاده در جمع دانشجویان تربیت پاسداری سپاه:

مقاومت و نگاه به درون یک راهبرد اساسی است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه، مقاومت و نگاه به درون و توجه به نیروهای خلاق و متعهد جوان داخلی را به عنوان راهبردی‌ اساسی دانست و گفت: ایستادگی ملت در جنگ تحمیلی از نمونه‌های بارز این مدعا است.
کد خبر: ۷۵۶۲۱۱
مقاومت و نگاه به درون یک راهبرد اساسی است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع اعضای هیأت علمی، پایوران و دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در حسینیه آیت‌الله بهاءالدینی اظهار داشت: رسالت پاسداری از اسلام و انقلاب ایجاب می‌کند ما همواره بیش از دیگران توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری داشته باشیم.

سردار حاجی زاده، ولایت‌مداری،‌ بصیرت،‌ اراده قوی و عمل جهادی در مسئولیت‌های محوله را از دیگر رموز موفقیت نیروهای انقلابی دانست و وجود چنین روحیه‌ای را باعث خودکفایی کشور مخصوصاً در بحث دفاعی عنوان کرد.

وی ایستادگی، مقاومت و نگاه به درون و توجه به نیروهای خلاق و متعهد جوان داخلی را به عنوان راهبردی‌ اساسی دانست و گفت: ایستادگی ملت در جنگ تحمیلی از نمونه‌های بارز این مدعا است.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه صنایع هوافضا پاسخگوی نیازهای انقلاب است، تصریح کرد: امروز ساخت هر نوع امکانات دفاعی از ایده و طراحی تا ساخت کلا توسط متخصصین داخلی بدون کوچکترین نگاه به خارجی‌ها صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان همکاری و هماهنگی میان نیروهای مسلح را ستود و گفت: این هماهنگی و ایمان و ولایتمداری نیروها باعث شده تا دشمن از «گزینه نظامی» فقط در حد شعار استفاده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها