همه حاشیه های شهرام شکوهی در کنسرت تبریز/تصاویر

جام جم نوا: شهرام شکوهی خواننده معروف موسیقی پاپ ایران، شامگاه پنجشنبه با استقبال گسترده مخاطبین اش در شهر تبریز به روی صحنه رفت. کنسرتی که البته حاشیه های بسیاری هم به خود دید. از برخورد نامناسب با خبرنگار موسیقی گرفته تا تقدیم بخشی از کنسرت به مرتضی پاشایی.
کد خبر: ۷۵۵۱۱۷
همه حاشیه های شهرام شکوهی در کنسرت تبریز/تصاویر

شکوهی در این کنسرت به سرپرسنی و رهبری ارکستر «امیر حسین کاشانیان»، با اجرای قطعاتی از دو آلبوم «مدارا»، «کولی عشق» و تک آهنگ هایش به برگزاری کنسرت پرداخت. این کنسرت به مدیریت اجرایی «شاهین معین‌پور» و مدیریت برنامه «آتیلا رسولی»، توسط موسسه «ندای ایماژ» برگزار شد و کارگردانی هنری کنسرت را هم «سپهر بیگلری» بر عهده داشت.
در ابتدای کنسرت، کلیپی از قطعه «برو» با عکس ها و ویدئوی های زنده یاد «مرتضی پاشایی» پخش شد. شهرام شکوهی از «مرتضی دلیری»، تهیه کننده و مدیربرنامه هایش نیز تشکر کرد و از او به عنوان دوستی نام برد که در تمام لحظات سخت در کنارش بوده و لحظه ای او را در شرایط مختلف تنها نگذاشته است. این خواننده در هنگام معرفی اعضای ارکسترش، از «امیر حسین کاشانیان» تشکر ویژه ای کرد و خبر از درگذشت مادر این هنرمند طی روزهای گذشته داد و عنوان کرد: «اگر کاشانیان به این کنسرت نمی آمد مطمئنا شما الان در سالن حضور نداشتید، چرا که تهیه کننده مجبور می شد اجرا را لغو کند، ولی این هنرمند با اخلاق با همه غم و غصه درگذشت مادرش، به عشق شما مخاطبین و مردم خوب تبریز ارکستر را همراهی کرد که از وی تشکر می کنم.»، جالب است بدانید این هنرمند در گیر و دار انتشار آلبوم «مدارا» شهرام شکوهی، پدرش را نیز از دست داد و به همین خاطر شکوهی یکی از قطعات آلبومش را به پدر کاشانیان تقدیم کرد که البته همین قطعه در کنسرت تبریز نیز به یاد مادر وی اجرا شد.
کنسرت های «شهرام شکوهی» با توجه به ریتمیک بودن اکثر قطعات اجرایی اش، همیشه جزو پر انرژی ترین کنسرت ها محسوب می شود و این بار هم پر شورتر از همیشه و با اکت های خوب نوازندگان، شکوهی و همراهی و همخوانی خوب مخاطبین همراه بود که اولین کنسرت این خواننده در شهر تبریز را متمایز تر از کنسرت های قبلی اش کرد.
کنسرت شکوهی در تالار چیچک تبریز برگزار شد و به واسطه آنکه این سالن‌ برای اجراهای موسیقی به طور تخصصی طراحی نشده‌ است، صدا به طور واضح و یکسان در نقاط مختلف سالن توزیع نمی شد. سالن برگزاری برنامه‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد با استقبال خوب مخاطبین موسیقی پر شده بود. قطعه ی «لیلی و مجنون» یکی از پر طرفدار ترین قطعات کنسرت بود که شکوهی این اثر را با هم خوانی تماشاگران اجرا کرد. پس از اجرای قطعه «مدارا»، عده ای از مخاطبین با صدای بلند از شکوهی درخواست کردند برای مردم آذری بخواند! که این خواننده رو به جمعیت گفت: «یکی از بهترین اجراهایم را در شهرهای ارومیه، اردبیل داشتم که کنسرت تبریز هم با شور، استقبال و انرژی مثبت همراه بود و امشب مطمئنا شاهد یکی از خاطره انگیز ترین اجراهایم هستم، محمد علیزاده که اصالتی آذری دارد و مطمئنا از پس قطعات آذری هم بر می آید یا رضا صادقی که به اکثر زبان و گویش های کشورمان فطعاتی اجرا کرده است، ولی من متاسفانه با زبان آذری آشنایی کامل ندارم و میترسم قطعه ای بخوانم و خوب از آب در نیاید و شرمنده هواداران و مخاطبین شوم، خوشحالم از اینکه در جمع هموطنان آذری ام می خوانم. کاش من هم خوب بلد بودم و برای شما به زیان آذری می خواندم.»
در اواسط کنسرت، شکوهی روبه مخاطبین کرد و گفت: «یاشاسین آذربایجان» که همین جمله آن هم به زبان آذری باعث شد شدت تشویق‌ها چند برابر شود، البته این خواننده در ادامه گفته اش خاطرنشان کرد که به نظر می رسد «یاشاسین آذربایجان» جمله کلیدی در شهر تبریز است!
در انتهای کنسرت (سانس دوم) یکی از دوستداران شهرام شکوهی بدون هماهنگی و برای ابراز احساسات، به روی سن رفت و لحظاتی با خواننده محبوبش به خوش و بش پرداخت که پس از درخواست حراست سالن، این هوادار به پایین از سن راهنمایی شد!
در پایان این برنامه هم برخورد نامناسبی با خبرنگار موسیقی ایرانیان از سوی نیروهای مسئول در این کنسرت صورت گرفت که با پادرمیانی مدیر برنامه های شهرام شکوهی هم ختم به خیر نشد. (موسیقی ایرانیان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها