پیمان سنندجی گفت: ما همچنان از انتظار همکاری و مساعدت دولت هستیم تا بتوانیم نسبت به نوسازی ناوگان و خروج اتوبوسهای فرسوده اقدام کنیم. این در حالی است که متاسفانه هنوز مینیبوسهای فرسوده نیز بلاتکلیف هستند.
وی افزود: در راستای نوسازی مینیبوسهای فرسوده، منتظر همکاری ستاد سوخت هستیم که در صورت پرداخت کمک و سهم این ستاد برای نوسازی مینیبوسها، میتوانیم این خودروهای فرسوده را از شهر خارج کنیم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران افزود: شهرداری تهران برای آنکه بتوانیم خدمات رسانی مناسبتری به شهروندان داشته باشیم، نسبت به خرید اتوبوسهای دوکابین اقدام کرده است اما متاسفانه برای ورود اتوبوسهای تک کابین نیازمند کمک و مشارکت دولت هستیم.
وی گفت: همچنین چندی پیش یک دستگاه اتوبوس هیبریدی (سوخت پاک) وارد ناوگان شهر تهران شد که هماکنون این اتوبوس در مسیر خاوران ـ آزادی مشغول به کار است و ورود چهار دستگاه دیگر از این اتوبوسها در دستور کار قرار دارد اما مساله مهم در این زمینه، تهیه سوخت مناسب با گوگرد کمتر از ۱۰ PPM است.
سنندجی افزود: امیدواریم تا پایان سال خط اتوبوسهای برقی حد فاصل میدان ۱۷ شهریور تا امام حسین (ع) نیز تکمیل و به بهرهبرداری برسد تا گامی دیگر در راستای ارتقای سطح خدماترسانی و تکمیل شبکه اتوبوسرانی پایتخت برداریم.(مهر)
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان شد