از عکس یادگاری با خودرو ایرانی تا ترومپت در دندانپزشکی

خواننده های معروف این هفته چه کار کردند/تصاویر

جام جم نوا: شبکه های اجتماعی بهترین رسانه برای هواداران چهره هایی است که می خواهند از حال و روز و برنامه های خواننده های محبوب خود بی واسطه مطلع شوند. آنها هم در پاسخ به این نیاز به خوبی از ابزاری به نام شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.
کد خبر: ۷۵۴۸۷۶
خواننده های معروف این هفته چه کار کردند/تصاویر

× محمد علیزاده تصویری منتشر کرده که او را در کنار فرهاد آئیش نشان می دهد. آئیش این روزها با سریال پر بیننده پرده نشین مهمان خانه های مردم بوده است.
× مجید اخشابی اما یکی از جذاب ترین تصویرهای این هفته را به خود اختصاص داده. او خیلی شیک با محصول جدید شرکت پارس خودرو عکس یادگاری گرفته و آن را در اینتاگرامش منتشر کرده است.
× امید حاجیلی خواننده و نوازنده انرژیک تصویری قدیمی را بازنشر کرده که او را روی صندلی دندانپزشکی نشان می دهد با این تفاوت که او همچنان ترومپتش را به همراه دارد.
× بنیامین که هفته گذشته را در زاهدان به برنامه پرداخت تصویری از خود و گروهش را در یکی از سیاه چادرهای سیستان و بلوچستان منتشر کرده است.
× محسن چاوشی هم که این روزها حسابی سرش گرم بچه داری است! تصویر تازه او سلفی جدیدی است از خودش و پسرش
× فرماان فتحعلیان هم آرام آرام سروکله اش در شبکه های مجازی پیدا شده . او که قرار است کنسرتی برای بیماران ایدزی برگزار کند در کنار امیرسلیمانی بازیگر سنما و تلویزیون دیده می شود.
× کارن همایونفر آهنگساز و بازیر سینمای ایران هم در کنار پرویز پرستویی عکسی منتشر کرده است. آلبوم تازه این دو اوایل همین هفته روی پیشخوان رفت.
× سیروانخسوری هم نتوانسته ذوق زدگی اش را از بازگشت کاوه یغمایی پنهان کند. و عکسی شاد از خودش به همراه یغمایی در اینستاگرامش منتشر کرده است. البته این تنها عکس او نیست چرا که در تصویر دیگری او به همراه زانیار و البته محمدرضا گلزار در فرودگاه دبی دیده می شوند.
و اما یکی از جالب ترین عکسها متعلق به احسان خواجه امیری است وقتی عکسی از پدرش یعنی استاد ایرج را به بهانه سالروز تولد پدرش منتشر کرده است. عکسی که ایرج را خنده به لب در حالی نشان می دهد که فرزند احسان خواجه امیری را در بغل دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها