تردد تریلرها در محور هراز همچنان ممنوع

محدودیت‌های ترافیکی در جاده های ایران

تردد تریلرها در محور هراز ممنوع شد

محدودیت های ترافیکی آخر هفته

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از 10 دی ماه الی 12 دی ماه را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۵۴۵۲۳
محدودیت های ترافیکی آخر هفته

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از روز چهارشنبه (10 دی) الی روز جمعه (12 دی) در محورهای مواصلاتی کشور اعمال خواهد شد.

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 10 دی ماه الی ساعت 24 روز جمعه 12 دی ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج - چالوس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه 12 دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) بصورت یک طرفه خواهد بود.

محور هراز

الف- تردد تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه مورخ 10 ، 11 و 12 دی ماه از محور هراز ممنوع است.

محور دماوند

تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روز جمعه
(12 دی ماه) از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رانندگان وسایل نقلیه ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و تردد کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر این صورت از حرکت آنان جلوگیری بعمل می آید.

رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامیکه فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می گردد مجاز به تردد نیستند.

ضمناً مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و88255555 (10خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشور مان هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها