رییس سازمان ثبت احوال خبر داد:

حذف احتمالی یارانه افراد فاقد کارت ملی

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد:

حذف یارانه نقدی سربازان فراری

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال پیشنهاد حذف یارانه یک و نیم میلیون سرباز فراری در لایحه بودجه 94 به دولت هستیم.
کد خبر: ۷۵۳۵۱۴
حذف یارانه نقدی سربازان فراری

منصور حقیقت‌پور، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین با اشاره به عدم حذف دهک‌های پردرآمد ازسوی دولت گفت: دولت باید مصمم به حذف دهک‌های پردرآمد باشد.

وی افزود: عدم حذف دهک‌های پردرآمد از سوی دولت امری ضروری است که هرچه سریعتر باید محقق شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دولت بی‌شک در حذف دهک‌های پردرآمد نگران سبد رأی خود در انتخابات آتی است که نباید نگران این موضوع باشد.

این نماینده مجلس افزود: دولت اگر به این تشخیص رسیده که امروز دهک‌های پردرآمد باید یارانه نگیرند و از محل این مسئله می‌تواند در زمینه اشتغال سود ببرد نباید این موضوع را به تأخیر بیاندازد.

حقیقت‌پور با بیان اینکه حتی پیشنهادی از سوی برخی نمایندگان درباره حذف دهک یک و نیم میلیون سرباز فراری به دولت داده شده است، اظهار داشت: دولت می‌تواند در جهت حذف یارانه سربازان فراری اقدام کند چرا که این سربازان مادامی که به کشور خدمت نکرده‌اند نباید مستحق دریافت یارانه باشند.

حقیقت‌پور افزود: در حال حاضر به دنبال پیشنهاد قطع یارانه یک و نیم میلیون سرباز فراری در لایحه بودجه سال 94 به دولت هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بی‌شک حذف یارانه یک و نیم میلیون نفر سرباز فراری می‌تواند منابع خوبی را عاید دولت کند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
امین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
۰
۰
قطع كنید بابا كشتین ما رو با 45500تومنتون . ببین چی رو به چی ربط میدین؟ زورشون به پولدارا نمیرس از هر فرصتی سوءاستفاده می كنن
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
۰
۰
مجلس عوض اینكه بیاید كمكی برای حل مشكل سربازان فراری كمك كند كه نیمی از انها به خاطر نداشتن بنیه مالی و دوری محل خدمت وداشتن هزینه زیاد برایشان یا به علت متاهل بودن و نداشتن كسی كه خرج زن و بچه اشان رابدهد از خدمت فرار كردند، عوض حل كردن مشكلاشان حالا طرح میدهند كه به مشكلاتشان اضافه كنند این اقایان كه نماینده مردم هستند با دادن این جور طرحها برای دور بعد دیگر از مردم رای نمخواهند همین كارشان باعث میشود تا مردم به كسی دیگر جز این اقایان رای بدهند تا اگر كاری برایشان انجام نمیدهند حداقل مشكلشان را بیشتر نكنند
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
۰
۰
تاحالا كه هر كاری خواستن كردن اینم روش اینا اگه به فكر قشر ضعیف بودن سربازیا نمیگفتن از ۲۰میلییون تا ۵۰میلییون بیایند بخرین مگه به غیر از ۴تا اقازاده و بچه پولدار فرد دیگه ای میتونه برای چند ماه خدمت اینقدر پول بده با با خیلی زرنگید به خدا پیش خودشونم فكر كردن مردم دور از جون خرند ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
۰
۰
تا میتونید فشار بیارید به قشر ضعیف كشور، آخه این درسته كه زورتون به پول دارا نرسیده حالا میخواید یارانه این افرادو بردارید.این عدالته؟
فكر میكنید اینجوری عشق به میهن تو دل این افراد بیشتر میشه یا كمتر با این كار؟ دولت باید حداقل كاری كنه كه اگر خدایی نكرده جنگ شد این یك و نیم میلیون اون موقع بیان تو میدون نه به خاطر این كارهای اشتباه اون موقع هم میدون رو خالی كنن و كینه به دل بگیرن.
اونی كه خدمت سربازی نرفته حتما مشكلاتی داشته كه نرفته، باید خرج خانوادشو،زن و بچشو میداده و گرنه حتما میرفته.
افرادی هم كه فكر میكنن همه این افراد پول دار هستن، كاملا در اشتباهن. قول میدم افراد پولدار تو این آمار یك و نیم میلیون،بیشتر از 100 هزار نفر نیست، ما بقیه (یك میلیون و چهارصد هزار نفر) همه قشر ضعیف هستن و از طبقه محروم جامعه. این درسته كه یارانه این افراد قطع بشه اما یارانه افراد پولدار همچنان به جیب مباركشون پرداخت بشه؟
در هر صورت این كار اصلا درست نیست، نه از نظر اسلامی نه از نظر عقلی.
واقعا آدم شرمنده میشه از اینكه انقدر ادعای اسلامی بودن كشورمون رو تو جهان میكنیم اما طبق دستورات دین خدا پیش نمی ریم. با این تصمیمات اشتباه هیچ وقت نمیتونیم برای كشورهای دیگه مخصوصا كشورهای مسلمان الگو بشیم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها