در واگن مترو زایمان کرد + فیلم

یک زن باردار داخل یک واگن مترو که موقتا به اتاق زایمان تبدیل شده بود نوزادش را صحیح و سالم به دنیا آورد.
کد خبر: ۷۵۳۴۱۳
در واگن مترو زایمان کرد + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اسکای نیوز، این یک داستان زیبا است که درست در روز کریسمس ( 25 دسامبر) رخ داد ، یک هدیه کریسمس برای یک زن باردار. هدیه ای که او و بسیاری دیگر که شاهد صحنه بودند هرگز آن را فراموش نخواهند کرد.

در روز ولادت حضرت عیسی مسیح ( ع) یک زن آمریکایی در یک واگن مترو شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا در شمال شرق ایالات متحده دچار درد زایمان شد. ساعت حدود 18 به وقت محلی بود که ماموران پلیس فیلادلفیا یک پیام فوری را دریافت کردند: یک زن جوان در یک واگن واگن مترو در حال زایمان است.

دو مامور حاضر در ایستگاه به سرعت خود را به واگن مترو رسانده و به مادر جوان در به دنیا اوردن نوزاد پسرش کمک کردند.

دارل جیمز، یکی از دو مامور پلیس می گوید: بند ناف دور گردن نوزاد پیچیده بود من آن را باز کرده و تمام تلاشم را برای کمک به مادر و نوزاد انجام دادم.

دانیل کابان دومین مامور پلیس به نوبه خود افزود: آن روز فکر می کردم که نوبت گشت ما در ایستگاه مترو یک روز آرام و بی حادثه باشد. اعتراف می کنم که هنگام زایمان اندکی ترسیده بودم و دعا می کردم یک گروه پزشکی از راه برسد. به هر حال، یک تجربه فراموش نشدنی بود.

رئیس سازمان حمل و نقل شهر فیلادلفیا در تقدیر از مامورانش پیام داد: چه ماجرای فوق العاده ای در روز کریسمس! اداره پلیس حمل و نقل به خود افتخار می کند که همه چیز به خوبی و خوشی انجام شد.

پس از زایمان مادر و نوزاد به بیمارستان منتقل شدند. حال هر دو آنها خوب است و در سلامت کامل هستند.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
۰
۰
مزخرف بود

نیازمندی ها