در این فیلم تماشایی حیات وحش بیننده شاهد یک اسب آبی خواهد بود که یک ویلدبیس ( گوزن یالدار) را از مرگ دردناکی از سوی کروکودیل ها نجات می دهد.
کد خبر: ۷۵۳۰۳۳
اسب آبی ، کروکودیل ها را ناکام کرد + فیلم

به گزارش جام جم انلاین به نقل از رامبل،​ فصل مهاجرت ویلدبیس ها و گورخر ها است و آنها باید از چند رودخانه خطرناک از جمله رودخانه مارا در کنیا عبور کنند.

رودخانه مارا مملو از کروکودیل های غول پیکر نیل است که ماهها در انتظار فصل مهاجرت این حیوانات بوده تا شکمی از عزا درآوردند.

یک ویلدبیس جوان هنگام عبور از رودخانه مارا از گله جدا شده و سرگردان در جستجوی راهی برای خروج از آب است. حیوان خسته شده است.

کروکودیل ها متوجه این طعمه آسان شده اند و به سویش حرکت می کنند. ویلدبیس فاصله اندکی با مرگی دردناک در زیر آرواره های کروکودیل ها دارد که یک گله کوچک از اسب های آبی در همان زمان در این قسمت از رودخانه حاضر می شوند.

یک اسب آبی غول پیکر که معمولا با موجوداتی که در قلمرو اش مشاهده کند ، رفتاری تهاجمی دارد با مهربانی به ویلدبیس جوان نزدیک می شود. کروکودیل ها با مشاهده اسب آبی عقب نشینی می کنند.

اسب آبی به هر شکل تلاش می کند تا ویلدبیس را را از آب خارج کند. ویلدبیس خسته تر از آن است که بتواند با پاهای خود از گل و لای حاشیه رودخانه گذشته و از آب خارج شود.

در صحنه ای باورنکردنی آسب آبی دهان بسیار بزرگش که دندان هایی خنجرمانند دارد را گشوده و بدن ویلدبیس را به آرامی در دهان می گیرد. رفتار اسب آبی به اندازه با ملاطفت است که ویلدبیس هیچ جراحتی بر نمی دارد.

اسب آبی در نهایت با استفاده از این روش موفق می شود ویلدبیس را از آب خارج کرده و از مرگ در میان آرواره های کروکودیل ها نجات دهد.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها