سخنگوی مرحله زمینی رزمایش مشترک نیروهای ارتش:

نیروهای مسلح آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمنان هستند

نخستین روز رزمایش محمد رسول الله(ص)

اخطار به هواپیماهای شناسایی کشورهای فرامنطقه‌ای

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به اخطار این قرارگاه به هواپیماهای شناسایی کشورهای فرامنطقه‌ای گفت: امروز نیز به هواپیماهای شناسایی کشورهای فرامنطقه‌ای اخطارهای لازم داده شده است.
کد خبر: ۷۵۲۵۰۶
اخطار به هواپیماهای شناسایی کشورهای فرامنطقه‌ای

به گزارش قرارگاه فرهنگی رسانه ای ارتش، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) اظهار داشت: ما هر روز رصد صد در صدی نسبت به پیرامون خودمان و منطقه‌ای که رزمایش در آن انجام می‌شود، داریم.

وی با بیان اینکه کل آسمان کشور به‌صورت ۲۴ ساعته رصد و اطلاعاتش به دو مقصد «کنترل و فرماندهی شبکه یک پارچه» و «قرارگاه رزمایش» ارسال می‌شود، افزود: اگر هواپیماهایی از مسیر خودشان منحرف شوند، همه اقدامات ایمنی و امنیتی انجام می‌شود تا هم پروازهای عبوری به سلامت انجام شود و هم پروازی که قصد تخاصم و جاسوسی دارد، در اجرای ماموریت خود ناکام بماند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به عبور روزانه حدود هزار فروند هواپیما از آسمان کشور، گفت: برگزاری این رزمایش باعث هیچ‌گونه اختلالی در روند پروازهای عبوری نشده است اما با رصدهایی که انجام می‌دهیم هواپیماهای جاسوسی علی‌رغم خاصیت پنهان‌کاری، کشف شده، به آنها اخطار داده می‌شود و این هواپیماها به ناچار از مهلکه دور می‌شوند.

امیر سرتیپ اسماعیلی در پایان تصریح کرد: این اخطارها را در روزهای قبل از رزمایش داشته‌ایم و امروز نیز به هواپیماهای شناسایی کشورهای فرامنطقه‌ای اخطارهای لازم داده شده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها