رییس‌ جمهور و اعضای دولت امروز در یازدهمین سفر استانی خود، به خراسان‌جنوبی سفر می‌کنند.
کد خبر: ۷۵۲۰۲۸
رییس‌ جمهور امروز به خراسان جنوبی می‌رود

به گزارش ایسنا، سخنرانی در جمع مردم استان خراسان‌جنوبی، شرکت در جلسه سرمایه‌گذاران استانی، دیدار با علما و ایثارگران و خانواده‌های شهدا از برنامه‌های سفر رییس‌ جمهور به این استان شرقی کشور است.

همچنین در این سفر طرح‌ها و مصوبات مربوط به توسعه استان خراسان‌جنوبی در جلسه شورای اداری استان که با حضور رییس‌ جمهور و برخی معاونان وی و وزرا به همراه مدیران استانی تشکیل می‌شود، نهایی خواهد شد. رییس‌جمهور نیز نشستی خبری با حضور رسانه‌های استانی برگزار می‌کند.

رویترز: فشار اقتصادی مانع اهداف هسته‌ای ایران نیست

خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: بعید است کاهش قیمت جهانی نفت مانع از تلاش ایران برای دستیابی به اهداف هسته‌ای‌اش شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، ایران اگرچه در پی رهایی از وضع کنونی اقتصادی‌اش است، اما فشار بر بودجه سال آینده این کشور سبب نمی‌شود موضع نرم‌تری در مذاکرات هسته‌ای اتخاذ کند.

علی واعظ، کارشناس اندیشکده گروه بین‌المللی بحران در این باره گفت: کاهش قیمت نفت ممکن است به ایران آسیب بزند، اما موجب نخواهد شد مقامات این کشور یک توافق هسته‌ای یکطرفه را بپذیرند.

این کارشناس افزود: همچنین حمایت ایران از کشورهای هم‌پیمانش یک لزوم استراتژیک است و این همان دلیلی است که کاهش ارزش ریال در سال 2012 و فشار اقتصادی در سال 2013 نتوانست بر این سیاست ایران تاثیر بگذارد.

ادعای روزنامه لبنانی درباره کمک ایران و روسیه به سوریه

روزنامه الاخبار لبنان مدعی شد: ایران و روسیه بودجه جدید و قابل توجهی را به سوریه اختصاص داده‌اند.

به گزارش افکارنیوز؛ این روزنامه نوشت: تهران یک خط اعتباری 4.5 میلیارد دلاری را کلید زده است. روسیه نیز علاوه بر اختصاص خط اعتباری یک میلیارد دلاری به سوریه، با ارسال ۵۰۰ میلیون دلار سوخت و ۴۰۰ میلیون دلار آرد به سوریه، آنها را شگفت‌زده کرده است.

بر اساس ادعای این روزنامه، اطلاعاتی نیز از ورود سلاح‌های روسی و غیرروسی به دمشق وجود دارد که جنگ را تحت تاثیر قرار داده است.

این روزنامه مدعی شده بزودی جنگی بزرگ از سوی دولت عراق و سوریه برای شکست عظیم داعش کلید زده می‌شود. به نظر می‌رسد این موضوع برای آماده‌سازی جدی در جنگ جدید انجام گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها