نخست‌وزیر انگلیس از بیمارستان اخراج شد + فیلم

پزشکی در یکی از بیمارستانهای لندن، نخست وزیر انگلیس را به سبب عدم پایبندی همراهانش به نظافت و سکوت از بیمارستان اخراج کرد.
کد خبر: ۷۵۱۷۸۸
نخست‌وزیر انگلیس از بیمارستان اخراج شد + فیلم

یکی از پزشکان بیمارستانی در لندن، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس را از اتاق بیماران اخراج کرد، زیرا کادر همراه نخست وزیربه اصول نظافت و سترون سازی و آرامش در بیمارستان مقید نبودند.

این پزشک از بی توجهی همراهان نخست وزیر به اصول نظافت ، سکوت و حفظ آرامش که بیمارستان برای ملاقات بیماران تعیین کرده است، خشمگین می شود. از این رو کامرون از پزشک پوزش می طلبد و به کادرهمراه خود دستور می دهد که از اتاق بیمار خارج شوند و خود نیز پشت سر آنها اتاق را ترک کرد.

منبع: شبکه العالم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
غلام محبت
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
۰
۰
از.خواندن.این گزارش.فقط.لذت.بردم.نظر.دیگه ای.ندارم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
۰
۰
روز تعطیل وقت ام آر آی داشتم نوبتم كه شد، وقتی قرار شد برم اتاق دستگاه، یك دفعه آقای دكتری را صدا كردند -كه سنش به حدود 60 سال میخورد - و با احترام فراوان وارد اتاق شود تا كار ایشان قبل از من انجام شود .وقتی اعتراض كردم كه چرا حق مرا به ایشان می دهید ، گفتن ایشون جز پزشكان بیمارستان هستند و حق تقدم با ایشان.
با من طوری حرف زده شد كه اگر بیشتر از این حرف بزنی كارت رو با تاخیر بیشتری انجام می دیم ... متاسفانه اكثر ما ایرانی ها بیشتر با ادعاهایمان زندگی می كنیم تا با اعمال منتج از اندیشه های فرهنگی كهن

نیازمندی ها