
امرالله امینی گفت: متاسفانه نوع رابطه خودروسازان با مردم مانند مثل قدیمی «آش کشک خالته، بخوری پاته نخوری پاته» است.
وی با بیان اینکه هر چه خودروساز تولید کند مردم باید بخرند، افزود: در شرایطی که بازار انحصاری است دیگر نوع سلیقه و نیاز مردم اهمیتی برای خودروساز ندارد.
این کارشناس صنعت خودرو گفت: به همین دلیل خودروهایی که پلتفرم آنها مربوط به سه دهه پیش است همچنان در تیراژ بالایی در کشور تولید میشود.
وی افزود: این در حالی است که اگر بازار خودرو رقابتی بود، مردم این خودروهای قدیمی را نمیخریدند و خودروساز چارهای جز حرکت به سمت تولید خودروهای جدید نداشت.
امینی با بیان اینکه مردم از هر خودروی جدیدی استقبال میکنند، گفت: نمونه روشن این موضوع خودروهای چینی هستند که علیرغم کیفیت پایین، به دلیل ظاهر جدیدشان مورد استقبال مردم قرار گرفتهاند.(ایسنا)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است