رئیس پیشین صداوسیما گفت: هیچ برنامه خاصی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی ندارم.
کد خبر: ۷۵۰۹۵۷

به گزارش تسنیم، عزت‌الله ضرغامی در حاشیه همایش بسیج و رسانه در مشهد مقدس طی سخنانی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که یکی از دلایل موفقیت صداوسیما در طول مدیریت بنده حضور نیروهای بسیج بود، اظهارکرد: رسانه‌ای که از بسیج فاصله بگیرد، نمی‌تواند به آرمان‌های اصلی خود دست یابد. رئیس پیشین رسانه ملی گفت: ما در رسانه ملی در واقع هیچ کار خاصی برای بسیج انجام ندادیم و این بسیج است که اقدامات فراوانی را انجام می‌دهد و رسانه صرفا وظیفه منعکس‌کردن فعالیت آنها را بر عهده دارد، اما اعتقاد من این است که ما حتی بخش کوچکی از اقدامات بسیج را نیز منعکس نکردیم.

ضرغامی افزود: توفیق امروز رسانه ملی به برکت وجود همین روحیه بسیجی است و بنده اصلا راضی به برگزاری مراسم قدردانی از خود نبودم. رئیس پیشین رسانه ملی در پاسخ به پرسشی درباره مهم‌ترین پیام ۹ دی بیان کرد:‌ در این روز مردم به دنیا نشان دادند که مستقل هستند و اجازه هیچ‌گونه دخالتی را نمی‌دهند و هرجا که انقلاب به خطر بیفتد به میدان می‌آیند. ضرغامی با اشاره به این‌که قدرت مردمی زمینه‌ساز اقتدار ملی کشور است، گفت: حضور مردم در راهپمایی‌هایی مانند ۹ دی سبب تقویت اراده ملی می‌شود و به همین دلیل است که امروز کشورهای غربی به‌دنبال مذاکره با ایران هستند، زیرا اگر قدرتمند نبودیم مذاکره هم معنایی نداشت. دیروز در مراسم اختتامیه همایش بین‌المللی بسیج و رسانه که در مشهد مقدس برگزار شده بود از یک دهه تلاش عزت‌الله ضرغامی در رسانه ملی قدردانی شد.

سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم در اختتامیه این مراسم با توصیه به ضرورت وحدت در میان رسانه‌های داخلی بیان کرد: زمانی که صحبت از این وحدت می‌کنیم منظورمان معتقدان به این باور است که می‌توان با زور مبارزه کرد نه آنهایی که دائم دم از سازش می‌زنند. به گزارش تسنیم، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این‌که نباید رسانه مکانی برای حرف‌های مأیوس‌کننده و بزرگ‌نمایی ناهنجاری‌ها باشد، خاطرنشان کرد: امروز مردم ما اسوه و الهام‌بخش هستند و اگر در این مساله تردیدی وجود دارد، می‌توان به رسانه‌های دنیا رجوع کرد و دید چه اخباری را مطرح می‌کنند. نقدی با اشاره به عظمت تجمع اربعین حسینی گفت:‌ این تجمع انعکاس فریاد مظلومانه زینب‌کبری(س) بود که امروز خون ملت‌ها را به جوش آورده است و رسانه‌ها باید این مسائل را بزرگ کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها