مسئول دفتر رییس سابق رسانه ملی:

ضرغامی ملاقات انتخاباتی نداشته است

«عزت الله ضرغامی» عضو شورای عالی فضای مجازی از دانشجویان خواست با استفاده از «ظرفیتهای بی بدیل فضای مجازی»، نقش تاریخی خود را در آگاهی بخشی ایفا کنند. وی همچنین تاکید کرد که هر مسلمان و هر ایرانی باید از طریق وبلاگ، تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۷۷۰۹۰۵
ضرغامی: دانشجویان از فضای مجازی برای آگاهی بخشی استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ضرغامی رئیس سابق سازمان صداوسیما که امروز در اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی کشور سخن می گفت، اظهارداشت: دانشجویان قشر فرهیخته و نخبه جامعه هستند و به‌دلیل آرمان‌خواهی و تعهد ملی باید از طریق ظرفیت‌های بی‌بدیل فضای مجازی، نقش تاریخی خود را در آگاهی‌بخشی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: دل‌نوشته‌های غیررسمی، صمیمی و صادقانه وبلاگ‌نویسان ایرانی ظرفیت ارزشمندی است که باید در مسیر سازندگی و مصالح ملی حمایت، هدایت و بهره‌برداری شود.

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه وبلاگ‌نویسی اولین قدم در افزایش سواد دیجیتال است، خاطرنشان ساخت: هر مسلمان و هر ایرانی باید از طریق وبلاگ شخصی در دنیای پیچیده مجازی تأثیرگذار باشد.

ضرغامی که عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز هست، با تقدیر از برگزارکنندگان کنگره شهدای دانشجو گفت: نهادهای جمهوری اسلامی باید با راه‌اندازی پورتال‌های پرظرفیت، میزبانی جوانان را به‌عهده گرفته و تمرکز و تجمیع علایق و استعدادهای آنان در تقویت عقل جمعی و افزایش مشارکت آحاد مردم بکوشند.

وی به دانشجویان وبلاگ‌نویس کشور توصیه کرد که از پراکندگی، تکرار، طرح موضوعات غیرمستند و تلاش برای تحقق خواسته‌های شتاب‌زده پرهیز کرده و وبلاگ‌های خود را با ویژگی‌هایی چون سرعت، تازگی، تعامل، صمیمیت و ارائه پیشنهادهای سازنده برای حل مشکلات کشور برای دیگران قابل بهره‌برداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها