تسلیت رهبرانقلاب درپی درگذشت حجت الاسلام غیوری

تلاش برای نیازمندان ویژگی بارز مرحوم غیوری بود

درگذشت نماینده ولی فقیه در هلال احمر

آیت الله سید علی غیوری، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر امروز به دیار باقی شتافت.
کد خبر: ۷۵۰۶۹۵
درگذشت نماینده ولی فقیه در هلال احمر

به گزارش روابط عمومی هلال احمر ، آیت الله سید علی غیوری، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به دلیل ایست قلبی صبح امروز به دیار باقی شتافت.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران درگذشت این فقیه عالیقدر را تسلیت گفت .

تسلیت رئیس مجلس و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام های جداگانه ای درگذشت آیت‌الله سیدعلی غیوری نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر را تسلیت گفتند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در پیام آقای لاریجانی آمده است: ضایعه درگذشت آیت‌الله سیدعلی غیوری، نماینده ولی ‌فقیه در جمعیت هلال‌ احمر و از یاران باسابقه انقلاب، حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری موجب تأسف گردید.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درگذشت این روحانی جلیل‌القدر را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران به ویژه اهالی شهرری و بیت مکرم ایشان تعزیت و تسلیت گفته، برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنم.

در پیام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آمده است: رحلت روحانی بزرگوار، آیت‌الله سیدعلی غیوری نجف‌آبادی را به حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت، مردم غیور ایران به‌ویژه مردم شهرری، نجف‌آباد و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم.

از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربانی، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان محترم، بیت معزز، همکاران در جمعیت هلال احمر، طلاب، روحانیون و همرزمان ایشان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

آیت الله سید علی غیوری، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به علت ایست قلبی صبح امروز به دیار باقی شتافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها