جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا خبر داد:

کشف 3712 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای ایران

دوستان خلافکار دستگیر شدند

روش جدید قاچاق مواد مخدر + عکس

پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، 3 دوست خلافکار را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی و دستگیر کرد.
کد خبر: ۷۵۰۲۶۰
روش جدید قاچاق مواد مخدر + عکس

ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از طریق اقدامات فنی و اطلاعاتی اطلاع می‌یابند فردی به هویت «م - م» با همدستی «ف - ب» و «ح - ث» در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارند.

در ادامه شناسایی و دستگیری نامبردگان در دستور کار پلیس قرار گرفته و ماموران با شگردهای خاص پلیسی متوجه می‌شوند نامبردگان به تازگی مقادیر زیادی مواد مخدر را از قاچاقچیان شیراز درقالب «لوله‌های جرثقیل» خریداری و به محل‌های دپو واقع در میدان غیاثی و محلاتی منتقل کرده‌اند.

اکیپ‌هایی از مامورین مجرب مبارزه با مواد کخدر 25 آذرماه با هماهنگی مرجع قضایی مخفیگاه‌های مذکور را به صورت نامحسوس و شبانه روزی تحت کنترل قرار می‌دهند که پس ازحصول اطمینان از حضور سوژه‌های مورد نظر به صورت همزمان و ضربتی وارد مخفیگاه‌های متهمان می‌شوند.

پس از دستگیری 3 متهم در بازرسی از مخفیگاه‌ ماموران موفق می‌شوند جمعاّ مقدار ۳۶ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای درداخل لوله‌های جک جرثقیل جاساز شده بود، کشف و ضبط کنند.

سرهنگ محمدبخشنده، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: متهمان به همراه مواد مکشوفه و یک دستگاه خودرو «پژو پارس» به پلیس آگاهی منتقل شد و مأموران با جدیت تمام جهت کشف سایر حقایق و همچنین شناسایی و دستگیری دیگر مرتبطین این پرونده در تلاش هستند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها