جام جم ورزشی: هافبک هلندی بایرن مونیخ به عنوان بهترین ورزشکار سال کشورش معرفی شد.
کد خبر: ۷۵۰۱۹۲
روبن مرد سال فوتبال هلند شد+عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، بعد از دو قهرمانی در سال 2014 با تیم بایرن مونیخ، کسب عنوان سومی جام جهانی برزیل با تیم ملی هلند و برنده شدن توپ برنزی سومین بازیکن برتر جام جهانی، آرین روبن در هلند به عنوان بهترین ورزشکار سال جاری انتخاب شد.
البته خود این بازیکن به دلیل مسابقه امشب بایرن در آلیانس آرنا، موفق نشد در مراسم اهدای جایزه در کشورش حاضر باشد. او در دیدار امشب هم خوش درخشید و یک گل زد و روی گل دوم هم تاثیرگزار بود.
وی پس از پایان بازی امشب تیم باشگاهی‌اش با شنیدن خبر برگزیده شدنش گفت:" اصلا انتظارش را نداشتم از میان این همه ورزشکار بزرگ من انتخاب شوم. در مقابل همه دستاوردهای میهنم در سالی که گذشت تعظیم می‌کنم. از این انتخاب احساس غرور می‌کنم؛ مخصوصا به عنوان یک فوتبالیست؛ واقعا عالی است."
لازم به ذکر است بعد از سال 1987 و کسب این عنوان توسط رود گولیت، آرین روبن نخستین کسی است که از ورزش فوتبال برای این مقام برگزیده می‌شود.

همچنین لوئیس فن خال سرمربی منچستریونایتد که در جام جهانی 2014 هلند را به مقام سوم رساند به عنوان برترین مربی سال معرفی شد و از روبین فن پرسی مهاجم منچستریونایتد نیز بابت گل زیبایی که در جام جهانی به اسپانیا زد تقدیر به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها