والیبال به روایت حاشیه‌ها

راهکارهای داورزنی

جام جم ورزشی: داور مسابقه والیبال پیکان و شهرداری تبریز گفت: برخلاف ادعای سرمربی تیم پیکان باید بگویم اجازه ندادم کسی دستم را ببوسد.
کد خبر: ۷۴۸۵۳۶
دست‌بوسی داور والیبال تکذیب شد

اصغر حاجی‌کاظمی در پایان دیدار تیم‌های پیکان و شهرداری تبریز که با برتری 3 بر 2 تبریز‌ی‌ها خاتمه پیدا کرد اظهار داشت: حرف زدن از مسائل حاشیه‌ای نمی‌تواند بهانه‌ای برای باخت یک تیم باشد. شاید در صحنه‌ای خط‌نگه دار اشتباه کرد، اما من نمی‌توانستم در آن صحنه سر او را ببرم و باید شرایط را مدیریت می‌کردم.

وی درباره اعتراض پیکان به قضاوت داوری در دیدار مقابل شهرداری تبریز افزود: اشتباه خط نگه دار این بود که در موضوعی که وظیفه‌اش نبود دخالت کرد و به این دلیل نمی‌توانستم رای او را بپذیرم. می‌توانستم هنگام اعتراض پیکانی‌ها از کارتم استفاده کنم، اما جایش مناسب نبود و این کار را نکردم.

داور بازی دیدار تیم‌های پیکان و شهرداری تبریز گفت: چون در اواخر ست پنجم بودیم، اگر به پیکانی‌ها کارت قرمز می‌دادم بازی به پایان می‌رسید و به این دلیل این کار را انجام ندادم.

حاجی‌کاظمی درمورد ادعای پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان مبنی بر اینکه در پایان بازی یکی از مسئولان تیم تبریز دست وی را بوسیده است، تصریح کرد: آن مسئول قاسم تاجری، رفیق 40 ساله‌ام بود. وی می‌خواست چنین کاری بکند، اما من به وی اجازه ندادم، چراکه وی بزرگتر و پیشکسوت من است. حرکت تاجری ربطی به بازی نداشت و تعجب می‌کنم که برخی‌ها این اتفاق را به بازی و نتیجه آن ربط می‌دهند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها