30 آذر 93 آخرین مهلت برای ثبت نام در گزینش دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی بر اساس سوابق تحصیلی است.
کد خبر: ۷۴۷۶۳۵
30 آذر آخرین مهلت ثبت نام دوره های بدون آزمون کنکور 93

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین اخبار از گزینش رشته های بدون آزمون آزمون سراسری 93 گفت: ثبت نام برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی بدون آزمون آزمون سراسری 93 برای دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی که پذیرش در آنها بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور از ساعت 20 روز 10 آبان 93 آغاز شده و روز 30 آذر 93 به پایان می رسد.

وی افزود: کلیه متقاضیان ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های مذکور در صورتی که حداکثر تا 30 بهمن ماه سال جاری موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شوند می توانند در مدت در نظر گرفته شده پس از مطالعه دفترچه راهنمای مذکور که هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد به این سایت مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی بدون آزمون دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آمار ثبت نام در گزینش دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی وغیر انتفاغی و غیر دولتی گفت: تا 8 صبح امروز تعداد 82 هزار و 457 داوطب ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها