اقتصاد در سال 93

مهم‌هایی که گران شدند

در حالی که 20 روز پیش قیمت بلیت پرواز تهران ـ نجف بین یک‌میلیون و ۲۵۰ تا یک‌ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در نوسان بود، با نزدیک شدن به اربعین حسینی(ع) نرخ پرواز مذکور در بازار سیاه با رشد بیش از۴۰ درصدی از مرز دو میلیون تومان گذشت.
کد خبر: ۷۴۶۵۱۲
قیمت بلیت پرواز تهران ـ نجف، بالاتر از ۲ میلیون تومان

به گزارش تسنیم، پیش‌بینی‌ها از بروز آشفته‌بازار قیمت بلیت پرواز تهران ـ نجف درست از آب درآمد و به ‌فاصله 20 روز پس از هشدارها، نرخ پرواز مذکور از مرز دو میلیون تومان فراتر رفته است.

در این باره مدیر فروش یک آژانس هواپیمایی درباره تهیه بلیت پرواز تهران ـ نجف با قیمت‌های مصوب و به ‌اصطلاح سیستمی گفت: نباید دنبال تهیه بلیت سیستمی پرواز تهران ـ نجف گشت، چون وجود خارجی ندارد و ایرلاین‌ها تمام پروازهای خود را در مناسبت‌ها چارتر می‌کنند.

وی افزود: نرخ بلیت پرواز تهران ـ نجف به‌صورت ساعتی در حال افزایش است.

در این میان برخی آژانس‌های هواپیمایی قیمت‌هایی بین دو میلیون و 200 تا دو میلیون و 300 هزار تومان را برای پرواز رفت و برگشت تهران ـ نجف اعلام می‌کنند.

مدیر یک آژانس مسافرتی با بیان این‌که هر سال با نزدیک شدن به اربعین حسینی(ع) قیمت‌ها به‌ طور سرسام‌آوری افزایش می‌یابد، تصریح کرد: یک ماه پیش قیمت بلیت رفت و برگشت پرواز تهران ـ نجف حداکثر 800 هزار تومان بود، اما با افزایش تقاضا قیمت‌ها نیز افزایش یافت تا این‌که اواخر آبان قیمت‌ها تقریبا دو برابر شد.

وی افزود: در دو هفته اخیر نیز قیمت‌ها بین 300 تا 700 هزار تومان دیگر بسته به شرکت هواپیمایی افزایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها