جام جم ورزشی: علیرضا جهانبخش که در دقیقه 71 بازی مقابل تل استار با کارت قرمز داور مواجه شد به فدراسیون فوتبال هلند اعتراض کرد.
کد خبر: ۷۴۵۹۸۶
جهانبخش: خدا را شکر محروم نشدم

علیرضا جهانبخش، بازیکن کلیدی نایمخن که این فصل 7 گل برای نایمخن به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده، در دقیقه 71 بازی مقابل تل استار از هفته شانزدهم ژوپیلر لیگ، روی بازیکن حریف یک خطای نه چندان محرز انجام داد و در کمال تعجب از داور مسابقه کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. بعد از پایان بازی اما خبر از محرومیت سه جلسه ای جهانبهش به میان آمد. همین موضوع بهانه ای شد تا علیرضا و مدیران نایمخن به حکم احتمالی اعتراض کنند. جهانبخش در این باره به خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« واقعا خطای آنچنانی روی بازیکن تل استار انجام ندادم که منجر به دریافت کارت قرمز مستقیم و محرومیت شود. وقتی داور کارت قرمز نشان داد خودم هم تعجب کردم. چون هرگز خشن بازی نکرده بودم و در فوتبالم همیشه سعی کردم قوانین را رعایت کنم و حتی الامکان کارت قرمز نگیرم. مسئولان نایمخن هم چنین نظری داشتند و به همین دلیل به این رای اعتراض کردیم.»

آیا جهانبخش سه جلسه محروم شده؟ او می گوید:« گفته بودند دو جلسه و یک جلسه هم به خاطر کارت قرمز که روی هم می شود سه جلسه. البته پنجشنبه همراه با سرپرست نایمخن به فدراسیون فوتبال هلند رفتیم و اعتراض خود را به این رای اعلام کردیم. مسئولان کمیته انضباطی در این جلسه فیلم بازی را چند بار مشاهده کردند و نظرشان این بود که من نباید محروم شوم. جلسه، جلسه مثبتی بود و در نهایت هم امروز به این رای دادند که محروم نشوم و همان یک جلسه را به خاطر دریافت کارت قرمز همراه نامیخن نباشم.»

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها