سناریوی آتشین برای فریب دادن پلیس

برادران قاتل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری قاتل و همدستانش بعد از دو ماه در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در شهرستان سلسله خبر داد.
کد خبر: ۷۴۵۸۹۳
برادران قاتل دستگیر شدند

سردار محمد قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری قاتل و همدستانش بعد از دو ماه در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در شهرستان سلسله خبر داد و گفت: به دنبال پیگیری پرونده قتلی که دو ماه قبل در گردنه اسپچ حوزه شهرستان سلسله رخ داده بود، ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان با استفاده از شگردهای اطلاعاتی موفق به شناسایی قاتل در شهرستان سلسله شدند.

وی افزود: قاتل با آتش کشاندن خودروی پژو 405 مقتول سعی در گمراه کردن ماموران و از بین بردن مستندات قتل داشتند که با هوشیاری و کنجکاوی ماموران نقشه آنها نقش برآب شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه متهمان با دیدن شواهد محکم پلیس لب به بیان حقیقت و ارتکاب قتل گشودند، افزود: قاتل و همدستانش که هر سه بردار بودند به قتل اعتراف و از آنان یک قبضه سلاح گرم به همراه مهمات مربوطه کشف و انگیزه قتل را مسائل مالی عنوان کردند.

سردار قنبری گفت:متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
جاء الحق و زهق الباطل
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
۰
۱
خداوند منان را بخاطر وجود چنین سیستم های اطلاعاتی شاكرم و امیدوارم كه روز به روز بر عزت این نظام افزوده گردد. بازی كردن با سرنوشت یك خانواده و حتی چندین طایفه گناهی نابخشودنی است و اطمینان دارم كه سیستم قضایی كشور با قصاص این افراد، مجال تكرار چنین حوادث ناگواری را به صفر خواهد رساند. با تسلیت به خانواده مقتول، به سیستم های امنیتی استان لرستان نیز تبریكات بیكران خود را تقدیم می نمایم.
حق زنده است
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
۰
۱
ماه پشت ابر نمی ماند قصاص رابرای هرسه نفرتقاضاداریم
علینوری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
۰
۱
عرض سلام وخداقوت دارم برای پلیس محترم اگاهی شهرستان وقضات محترم دادگستری خواستار قصاص برای این گروهگ داعش منشانه درملا عام درسلسله هستم و در رسانه های عمومی اعلام شود كه این گروهك هیچ گونه وابستگی به مقامات ومراجع ارشد نظام ندارند واقداماتشان اغفال كردن عموم بوده است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
۰
۱
نتیجه لقمه حرام اینه دیگه جوان معصوم بیگناه مردم رو بخاطر پول كشتن ازحیوان پست تر بودن اینها باخانوادشون رو نشون میده

نیازمندی ها