اراذل و اوباش متواری دستگیری شدند

وحشت‌آفرینی برادران با خنجر و وینچستر

دو برادر معتاد که با سرقت خودروهای دربستی، رانندگان را در بیابان و محله‌های خلوت شهرری رها کرده و با خودرو‌های سرقتی از مسافران سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۶۸۳۶۷
اعتراف برادران معتاد به سرقت‌های خشن

به گزارش جام‌جم، ماموران کلانتری 131 هنگام گشتزنی در خیابان شهید غیبی شهرری به یک دستگاه خودروی سواری که با سرعت بالایی در حرکت بود، ظنین شده و در بررسی پلاک آن متوجه شدند این خودرو چند روز پیش در شهرستان اسلامشهر سرقت شده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران از راننده خواستند خودرو را متوقف کند، اما او به فرار ادامه داد. در پی این تعقیب و گریز، خودروی سارقان در یکی از محله‌های جنوبی شهرری با یک دستگاه خودروی نیسان تصادف کرده و متوقف شد. در این هنگام ماموران هر دو نفر را دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی در شهرری منتقل کردند، اما آنها مدعی شدند خودرو متعلق به یکی از دوستانشان بوده و با دیدن پلیس ترسیده و فرار کرده‌اند.

مالباخته، سارقان را لو داد

در ادامه تحقیقات، صاحب خودرو به پلیس آگاهی احضار شد. وی گفت روز حادثه در شهرری دو مرد خودروی وی را دربست کرایه کرده و در میانه راه با تهدید چاقو، او را از خودروی در حال حرکت بیرون انداخته و خودرویش را سرقت کرده‌اند.

اعتراف به سرقت از رانندگان و زورگیری

با جمع‌بندی این اطلاعات، متهمان دوباره بازجویی شده و این بار اعتراف کردند هر دو برادر معتاد بوده و برای تامین هزینه مواد مخدر شیشه، دزدی ‌می‌کردند.

یکی از متهمان درباره شیوه سرقتشان گفت: همراه برادرم در شهرری، خودرو‌ها را که اغلب رانندگانشان سالخورده بودند، به صورت دربست کرایه می‌کردیم و در میانه راه با تهدید چاقو و قمه، رانندگان را از خودرو بیرون انداخته و وسیله نقلیه آنها را سرقت می‌کردیم.

متهم ادامه داد: سپس با همان خودرو‌های مسروقه مسافرکشی کرده و با ربودن زنان و مردان مسافر و انتقال آنها به خارج از شهر، با تهدید اموالشان را دزدیده و با رها کردن آنها در بیابان یا محله‌های خلوت شهرری متواری می‌شدیم.

متهم یادآور شد: در صورت مقاومت مالباخته‌ها، آنها را با افشانه بیهوش یا با چاقو زخمی می‌کردیم. خودروهای دزدی را بعد از چند روز زورگیری از مسافران رها کرده و دوباره به همان شیوه‌ خودرویی را دزدیده و به زورگیری از مسافران ادامه می‌دادیم.

سرهنگ رستمی، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی شهرری در این باره گفت: با اعتراف متهمان به سرقت‌ سریالی خودرو و زورگیری از مسافران مرد و زن، برای آنها قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها