امدادرسانی به ۸۰۰۰ مسافر در برف مانده

بارش شدید برف و باران در استان چهارمحال و بختیاری علاوه بر تعطیلی مدارس، سبب گرفتار شدن بیش از 8000 مسافر در جاده‌های این استان شد.
کد خبر: ۷۴۳۰۱۸

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش شدید برف در جاده‌های این استان، گفت: از سه‌شنبه‌شب گذشته تاکنون به بیش از 8600 نفر در جاده‌های این استان امدادرسانی شد.

به گزارش مهر، برومند جهانگیری افزود: در این مدت ۲۲۰ نفر از مسافران استان اسکان اضطراری داده شد و بیش از 2300 بسته غذایی بین مسافرانی که در برف مانده بودند توزیع شد.وی عنوان کرد: ۲۳ مصدوم نیز به صورت سرپایی از سوی نیروهای جمعیت هلال‌احمر مورد درمان قرار گرفت.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به این‌که شدت بارش برف در جاده‌های استان بسیار زیاد بود، ادامه داد: بسیاری از خودروها در برف گیر کرده بودند که با کمک نیروهای امدادی مشکلشان حل شد و به راه خود ادامه دادند.وی با اشاره به این‌که ۲۳ پایگاه امداد رسانی هلال‌احمر به تجهیزات امدادرسانی زمستانی مجهز شده‌اند، عنوان کرد: این پایگاه‌های امدادی شامل پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، کوهستانی و شهری است.جهانگیری ادامه داد: هم‌اکنون در چهارمحال و بختیاری سه پایگاه امدادرسانی کوهستانی، هشت پایگاه امدادرسانی شهری، ده پایگاه امدادرسانی جاده‌ای و پنج پایگاه امدادرسانی سیار فعال است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها